Kom ihåg, ang shoppen.
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Kom ihåg, ang shoppen.
Att ange medlemsnummer eller namn som ocr nummer för betalning till PG kontot.
nu sitter jag på en betalning utan några som helst tecken från vilken person och har dessutom flera som beställt för exakt den summan.
någon som känner sig träffad maila mej så detta löses. summan är 115:-
nummerhållare ch pengar inkom idag.
nu sitter jag på en betalning utan några som helst tecken från vilken person och har dessutom flera som beställt för exakt den summan.
någon som känner sig träffad maila mej så detta löses. summan är 115:-
nummerhållare ch pengar inkom idag.
Nummerhållare
Hej jag undrar om hur lång tid det tar, när man har betalt (10/6) för varorna innan man får dem? Jag har nämligen beställt en nummerhållare och hoppas att det inte var jag som missat att fylla i...
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Pga avv www-dekalerna tagit slut så är det några beställningar som inte kommit iväg.
NYA www-dekaler är beställda och väntas komma nu i veckan så beställningarna skickas snarast när de dyker upp.
T-shirtar är oxå beställda mer och främst en drös med Medium som gick åt hårt....kanske kommer i veckan det oxå...(fins L, och XL kvar)
Hoppas att det inte ställer till några problem.
NYA www-dekaler är beställda och väntas komma nu i veckan så beställningarna skickas snarast när de dyker upp.
T-shirtar är oxå beställda mer och främst en drös med Medium som gick åt hårt....kanske kommer i veckan det oxå...(fins L, och XL kvar)
Hoppas att det inte ställer till några problem.
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Ang förpackningen så är det inte mening på något sätt att det skall läggas pengar på den utan har tagit ut lite små löneförmåner från jobbet som får fylla sitt syfte.
Hoppas att den klarar av posthanteringen och att sakerna kommer snabbt fram....ser jag som det viktiga.
www-dekaler är åter i lager nu...så idag kommer 4beställningar som var fördröjda att skickas!
Hoppas att den klarar av posthanteringen och att sakerna kommer snabbt fram....ser jag som det viktiga.
www-dekaler är åter i lager nu...så idag kommer 4beställningar som var fördröjda att skickas!
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Provet har blivit ett par dagar försenat.
Sedan så har jag 4beställningar dock inga betalningar från dessa.
Om ni ser ert namn så kan ni väl vara så snälla och meddela om ni fortfarande är intresserade av eran beställning eller om jag skal ta bort er ur systemet.
jonny wennström
Roger Holström
Johan Jatko
fredrik lundgren
Inget ont menat men jag har tyvärr ej era e-post just nu så maila mej eller PM eller ta det den vanliga telefonen och berätta hur ni vill ha det
Glad midsommar på er!
Sedan så har jag 4beställningar dock inga betalningar från dessa.
Om ni ser ert namn så kan ni väl vara så snälla och meddela om ni fortfarande är intresserade av eran beställning eller om jag skal ta bort er ur systemet.
jonny wennström
Roger Holström
Johan Jatko
fredrik lundgren
Inget ont menat men jag har tyvärr ej era e-post just nu så maila mej eller PM eller ta det den vanliga telefonen och berätta hur ni vill ha det
Glad midsommar på er!
- Stefan Eriksson
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Johan Jatko
Ursäkta att det blev lite försenat, beställde och tänkte betala på en gång, men hade ej någon dosa för att betala via internet vid beställningstillfället... Så jag tänkte betala senare, men glömde bort det... Du märkte väl att jag betalade till sist, men det tog tyvärr sin lilla tid...
Men nu har det blivit monterad
Men nu har det blivit monterad
-94 405 Mi16, såld & krockad!
-05 Citroen C5 2,0 HDi, glidarbilen
-84 Volkswagen Golf CL, jobbarbil
- Johan Jatko
Trodde att jag hade angett min e-mail... Om du inte redan har den så är min e-mail [email protected]
-94 405 Mi16, såld & krockad!
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Johan Jatko