Men jag körde mot en härifrån idag... glömt bort vad du hette nu Iggy?
Jag körde Orginal Gti:n (chip) och han Mi16...
Jag loosade med 2 billängder, han hade dålig synkring på 2:an...
Stämmer? eller låter de helt galet? 201 m då...
witty wrote:här e ja, ;0)
rättelse synkringarna är väl inte jätte dåliga men dom hänger inte riktigt med vid ca 7,4 kr/m.
Jag fick köra mot lancian sen iaf som vi snacka om. 240 hk med chip enl. honom. hmm. lite väl mycket hjulspin o lite skrap till 2:ans växel från min sida resulterade i vinst med en billängd++.
GBGTias wrote:Är nästan 100% säker på att ägaren till den röda evon heter samma som jag.
450 påsar i den. Går rätt trevligt!
Han har iaf en röd EVO6:a, mäkinenstripad. Tror de står "M@tte" någonstans på sidan oxå..
witty wrote:Ingen större koll på vem killen e egentligen men hörde att han åkt dit för att starta butiken.. hur gick det för han? åkte han hem för att affärerna gick dåligt eller startade han bara upp o lämnade över det till nån annan?
witty wrote:Ok, vet du varför evon inte gick att regga in? Man tycker juh att mäkinen borde ha dragit med sin signatur modell hem.
”TRÄFF” MED BAMBI RACING, SOMMARN ÄR SNART HELT SLUT SÅ DET ÄR LIKA BRA ATT PASSA PÅ.
PLATS: Upplands-Väsby / Infra City / parkeringen utanför Elgiganten.
TID: 2/9 . kl: 21.30 till 22.00 vid 22.00 tiden styr det av mot andra äventyr.
OBS! OBS! OBS! *REGEL* OBS! OBS! OBS!
Vi har en REGEL : använd det sunda förnuftet.
Och för er som inte förstår detta.
* Ingen alkohol.
* Inget buskörande till och från träffen eller "börnande" bland andra bilar på parkeringen.
* Tänk först handla sen, visa hänsyn till era med Zatzyister mm.
Vi hoppas på en lika lyckad och trevlig träff som vid tidigare tillfällen.