hittar du inte? ass lätt om du inte hittar ge mig en plinga 0736469060 följ hamnskylten och E6 in i tingsstadstuneln.Larzone wrote:Blir det något ikväll tro? Någon med körbeskrivning?
vi kör på nytt Blackrace Gbg 2/9-05
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Äääh! Lite regn får man tåla...
Det ska tydligen hålla upp framåt kvällen så jag e fortfarande positiv!! Regnar inte lika mycket nu så det kommer säkert att bli av! Kommer bli perfa...!
D va ju en utförlig vägbeskrivning...
Öckeröleden, väg 155 och sväng av mot Backaplan. Sen är d nog skyltat Frihamnen. Enklast är att svänga upp höger mot DFDS-terminalen och sen rakt fram i rondellen, står skyltat, tror d står Södra Frihamnen.
Kommer man från stan och kör Göta Älvbron svänger man av höger när man kört ner från bron och tar höger igen vid Blå Stjärnan, fortsätt bara rakt på samma väg ne runder bron så är man på plats sen!
Det ska tydligen hålla upp framåt kvällen så jag e fortfarande positiv!! Regnar inte lika mycket nu så det kommer säkert att bli av! Kommer bli perfa...!
D va ju en utförlig vägbeskrivning...
Öckeröleden, väg 155 och sväng av mot Backaplan. Sen är d nog skyltat Frihamnen. Enklast är att svänga upp höger mot DFDS-terminalen och sen rakt fram i rondellen, står skyltat, tror d står Södra Frihamnen.
Kommer man från stan och kör Göta Älvbron svänger man av höger när man kört ner från bron och tar höger igen vid Blå Stjärnan, fortsätt bara rakt på samma väg ne runder bron så är man på plats sen!
*Idrott luktar svett, sport luktar bensin*
205 GTI -90
Saab 9-5 Aero -00
205 GTI -90
Saab 9-5 Aero -00
Vägbeskrivning från Malmö.
Kör E6 mot Oslo.
När du kommer in till Göteborg svänger du av på Ullevimotet strax efter Liseberg och kör upp på motet över E6. Fortsätter rakt fram förbi Nya Ullevi.
Några rödljus längre fram kommer det stå Nordstan Norra samt Hisingen. Du kommer alltså nu svänga höger i den korsningen och fortsättra rakt fram förbi Centralstationen (som hamnar på din högra sida).
Sen kör du bara rakt fram mot Hisingen och upp på Götaälvbron. Precis när du kommer över bron så svänger du in på avfarten till höger (in på ringöns industriområde) och sen första till höger igen. Sen fortsätter du bara rakt fram och voila. Frihamnspiren (eller bananpiren som den heter i folkmun).
Ja, jag hade inget att göra.
Kör E6 mot Oslo.
När du kommer in till Göteborg svänger du av på Ullevimotet strax efter Liseberg och kör upp på motet över E6. Fortsätter rakt fram förbi Nya Ullevi.
Några rödljus längre fram kommer det stå Nordstan Norra samt Hisingen. Du kommer alltså nu svänga höger i den korsningen och fortsättra rakt fram förbi Centralstationen (som hamnar på din högra sida).
Sen kör du bara rakt fram mot Hisingen och upp på Götaälvbron. Precis när du kommer över bron så svänger du in på avfarten till höger (in på ringöns industriområde) och sen första till höger igen. Sen fortsätter du bara rakt fram och voila. Frihamnspiren (eller bananpiren som den heter i folkmun).
Ja, jag hade inget att göra.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
jajaja.... blir nog inget för mig heller... f*n... ville verligen kolla på rejs idag...
.... fast det e en stund kvar.. får la hålla hoppet uppe... meeeeeeeeeeeeeeeen.... jaja 
Peugeot Sport Club:826
306 GTi6 99 Röd *såld*
406 V6 00 M.blå metallic *såld*
207 GT Turbo 07 Grågrön Manitobe*såld*
306 Gti6 99 Röd..... Äntligen igen
306 GTi6 99 Röd *såld*
406 V6 00 M.blå metallic *såld*
207 GT Turbo 07 Grågrön Manitobe*såld*
306 Gti6 99 Röd..... Äntligen igen
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

då kör vi frågan då vem var det som var på blackracet? såg en 206 blå stylad med dubla vingar och en 306 gti orange??
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
du borde ha stält upp med din 205 ju när du körde för att hjälpa han med nissan så bara YES ÄNTLIGEN NÅN PEUGEOT så bara nejjjj 
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Kleverin wrote:Jag kom, jag såg och jag åkte igen. var där ca 20 sek...
Så ni grillade inte?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!