JGson wrote:Vilka är våra representanter i duellen? Så man kan peppa och komma med goda råd .
Har inte listan här, återkommer (tycker mig minnas att det blev orre och Per Larsson, med reservation för dåligt minne, + en 205 som hoppat av), men nu har vi (med kort varsel) plats för en 205:a och en 206 (GTi eller XSi).
Verkar vara lite dålig planering här . Hade helt klart varit skoj men har inte råd att bränna däck. Kom ju 2:a i RS banan på lunda 2004 . Men hur är det med barre från örebro då, hans 206 GTi piskar det mesta .
Ojoj, nu får man ju göra ett litet ryck med och uppdatera samt tvätta bilen,
har ju 2 dagar på sig så det ska man väl hinna Givetvis kommer man och kör.
Info blad om bilen ????? Vad menas.
orre wrote:Ojoj, nu får man ju göra ett litet ryck med och uppdatera samt tvätta bilen, har ju 2 dagar på sig så det ska man väl hinna Givetvis kommer man och kör. Info blad om bilen ????? Vad menas.
när vi körde ss fick vi fylla i info om bilen såsom modell, motor, chassi, däck, effekt mm... vad som är gjort helt enkelt
orre wrote:En liten fråga Vilka blev det som kör/kommer. Jag och Tias bara eller ?
Ännu är det bara ni två klara av fyra möjliga.
Det är jag som strulat. Jag kollade hemma och jag hade bommat att skicka kopia på anmälningsmailet till de som var uttagna. Per Larsson hade bokat upp sig på annat.
Men ni försvarar säkert färgerna jättebra!
Om det finns ngn med 106 Rallye/GTi, 206 XSi/GTi eller 306 S16/GTi med bra ordning på och som kan ställa upp, så hör av er! Skulle vara kul att ha fler varianter av våra hetluckor representerade.
skulle ju kört från början var det tänkt men jag backade ur, är så jävla långt att åka för mig vilket bidrar till en stor bensinkostnad samt boende mm... synd för det hade vart skoj
Fiskade upp telefonnumret igen och orre körde på klart respektabla 1:31.83. Nu stod sig tyvärr inte den tiden så bra då t ex Stefan Söderberg (Gävlebo och brittisk F Renault-förare) klämde i med 1:27.94 med sin Civic Type R.
Sen var det strip och tajtare konbana också, men de resultaten har jag inte.