Barre wrote:Jag är med och kör gokart, och går på mötet troligtvis....röstade för det iaf...blir mycket körning den dagen;) men det är bara roligt!! Bara jag hinner med allt är jag med på det!! MVH//Barre
Barre.... vill du samåka med mig och nesseman? fast det är klart du kanske inte skall festa? Tänkte bara minimera soppan.... Iofs har jag inte frågat nesse ännu...men han brukar inte vara omöjlig...
inga problem för mig..
Tror nog inte att det går så bra eftersom att jag åker rätt tidigt, för jag ska köra Strippen på Mantorp innan, så jag tänkte väll åka nånstans mellan 5-8 på morgonen för att hinna till besiktningen, och kommer förmodligen bara ha en plats över, eftersom baksätet stannar nog hemma!!
MVH//Barre
Kör Honda Integra Type-R
Tidigare bilar:
Pegga 206 GTi
Pegga 205 GTi*Vinterbilen*
Golf VR6
Audi 80
Pegga 205 GTi *Första bil*
Jag försöker att komma. Men det blir nog väldigt svårt att hitta någon att åka med. Speciellt eftersom jag inte kan åka föräns vdi 15
Så jag antar att jag inte kan åka upp Har en grej inplanerad sedan ett tag för lördag morgon --> eftermiddag som jag inte kan ändra på..
Ingen som passerar Kungsbacka vid 15 på väg till årsmötet?
kan köra extrasväng mot soppapröjs
Är du i trakterna då?? Och hem kommer jag garanterat med någon, både Claes och Wavik kör bil tror jag..
Ev. så skulle en klubbkändis också åka upp härifrån, men han var osäker om han skulle hinna...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Har de en inomhusbana på Linköpings Motorstadion? Senast jag var där (några månader sedan) hade den bara en utomhusgokartbana.. Är jag blind eller tänker du fel?
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Ahh ok my bad.. trodde ni skulle köra i gokarthallen men då hänger jag med. Har ingen aning om hur det är på Sviestad, har bara kört i hackefors. Men det kan ju vara ett alternativ om det är dåligt väder.
Fick nyss ett så roligt samtal.... ska jobba fredag mellan 18-21. kul INTE!
faan jag missar alltid allt roligt... e det inge roligt på lördagen?
Har du kollat i kalendern? Den 24:e är en lördag...
*Hoppas att jag gjorde din dag nu*
Dean Martin