Bas i handskfacket?
Bas i handskfacket?
Funderar på att bygga en bas till min 206SW Gti. Hade tänkt mig en sluten för att spara så mycket plats som möjligt. Bagaget är redan upptaget med ett 6-kanals steg och filter, samt barnvagn...så varför inte handskfacket? Har någon här gjort det förut? Bilder kanske? Frugan klagar för den nuvarande basen ligger på golvet i baksätet, framför bilbarnstolen... 
Re: Bas i handskfacket?
Colut wrote:Funderar på att bygga en bas till min 206SW Gti. Hade tänkt mig en sluten för att spara så mycket plats som möjligt. Bagaget är redan upptaget med ett 6-kanals steg och filter, samt barnvagn...så varför inte handskfacket? Har någon här gjort det förut? Bilder kanske? Frugan klagar för den nuvarande basen ligger på golvet i baksätet, framför bilbarnstolen...
de är inga större svårigheter bara att riva ur o börja gjuta en låda, lycka till
Johan Laszlo här i klubben har gjort det. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

Allt ljud ska komma framifrån. Även dunket Jesper. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

Jesper Cronelid wrote:PelleW wrote:Allt ljud ska komma framifrån. Även dunket Jesper.
Fast i detta fallet, från sidan
Det är inte så farligt, beror på hur lågt han delar basen.
http://www.molndalsbilradio.se
Har byggt ett gäng sådana..
tex.
Kan nog bli rätt nice.. men du får mog förstärka en del.. =)
Har byggt ett gäng sådana..
tex.
Kan nog bli rätt nice.. men du får mog förstärka en del.. =)
Medlem 1262
Snelleman kör en Mercedes-Benz C280 -96
Snelleman kör en Mercedes-Benz C280 -96
Hej jag har kollat på en litten activ baslåda den skall passa att sätta in i handsfacken det är 2 6 tror jag att det är dunkar helt okej dom säljs på mds men fins inte på deras hemsida
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
PelleW wrote:Johan Laszlo här i klubben har gjort det.
Mmm, började tänka i de här banorna när jag såg hans bygge i det senaste nr. av hifi & musik. Det är ingen som har sett en guide eller ngt liknande, för det är ju inte det lättaste att bygga med tanke på alla böjda vinlar =komplicerade lådvolymer. Det skulle ju nödvändigtvis inte behöva vara en pug, utan bara ngt som mankan utgå ifrån.
Colut wrote:PelleW wrote:Johan Laszlo här i klubben har gjort det.
Mmm, började tänka i de här banorna när jag såg hans bygge i det senaste nr. av hifi & musik. Det är ingen som har sett en guide eller ngt liknande, för det är ju inte det lättaste att bygga med tanke på alla böjda vinlar =komplicerade lådvolymer. Det skulle ju nödvändigtvis inte behöva vara en pug, utan bara ngt som mankan utgå ifrån.
Kolla på Mita o Stjärnans sida. Tryck på Bilstereo: http://www.peugeot20zex.se/ Samma princip i alla fall.