Är det någon som vet hur många medlemmar som bor i götet?? Hade varit grymt om vi drog igång något på onsdagar på götaplatsen även om det är kallt Alltid lika trevligt att träffas och tjöta lite
WhitePug206 wrote:Är det någon som vet hur många medlemmar som bor i götet?? Hade varit grymt om vi drog igång något på onsdagar på götaplatsen även om det är kallt Alltid lika trevligt att träffas och tjöta lite
Vi har talat om detta flera gånger. Eller om vi bara träffas, tar en fika o tjôtar bilar
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
_________________ www.beloveddogs.se
Förut träffades ju div Blackracefolk på BK Eriksberg på torsdagar. Något sådant kanske? Saab-klubben har träffar på Backaplan på onsdagar, GTI-klubben har väl på söndagar om jag inte minns fel, som ett par exempel. Något sådant kanske vore nåt?
mando85 wrote:så vidare jag vet är vi circa 10 st av dom jag tjäner fast vi är nog fler
Måste vara många fler, minst 20 hyfsat aktiva skulle jag tro...
Mando
Olsén
Wavik
Blanco
Bumbi
Panzer
Conza
Blackwipe
No_speed_limit
Questionmark
Joel (är han medlem?)
-----------------------------folk något längre söderut
PelleW
ClaesB
Jesper
Rash
Rosen
Söderbaum
Igel (längre söderut än såhär går jag inte)
Dessa kommer jag på nu, förlåt om jag glömt någon. Kollade förövrigt igenom alla mina bilder från Halmstadsträffen. Herrejesusminskapare va grymt det var!
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
Måndagar på BK vore bättre, samlas lite citronister där då, vore ju lite lönt att köra upp från skåne då
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.