På fredagkväll den 18/11 -05 klockan 21.00 kommer jag och några kompisar anordna ett liten träff. Målet är över 10 bilar men vi har hopp om över 20. Träffen är inte märkesbunden utan alla är välkommna.
Plats? Världensände Ystad (den stora röda pricken på kartorna)
Vad händer? Blir lite snack och däcksparkande. Men även en liten bilstereotävling med decibelmätning.
Kommer såklart om jag inte får nån form av förhinder.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Sådär, då var träffen över. Blev riktigt lyckat faktiskt. Men (tyvärr) var saabarna överrepresenterade. Bara saabar nästan. Bara jag som körde riktig bil. Var var ni andra ?
WiNi wrote:Sådär, då var träffen över. Blev riktigt lyckat faktiskt. Men (tyvärr) var saabarna överrepresenterade. Bara saabar nästan. Bara jag som körde riktig bil. Var var ni andra ?
Bilder?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!