är det nån som har en sån? har sökt men hittar bara till gti och sånt min fråga är brummar det gött från avgasröret? och hur lång tid tar det inan man får grejerna? tacksam för svar
p.s realcar kommer det ifrån
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
beställer du från realcar får du det dan efter om de har det på lager.
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
dock så gillar jag inte alls alla sk japsdämpare, de låter alla likadant, dvs förjävligt.. ingen fin baston som i de påkostade systemen o slutburkarna utan en hög o trasig ton bara.
men det e bara vad jag tycker. alla kan inte ha råd med slutburkar för 2-3k heller.
Amar wrote:frakten kostar inte mer än nån jhundring max..
dock så gillar jag inte alls alla sk japsdämpare, de låter alla likadant, dvs förjävligt.. ingen fin baston som i de påkostade systemen o slutburkarna utan en hög o trasig ton bara.
men det e bara vad jag tycker. alla kan inte ha råd med slutburkar för 2-3k heller.
amar vad tycker du om streat performance då? var inne där idag och snakade med han som jobbar där och det verkar som att vi får rabbat där haha jaja tänkte inte på det när man gick in i butiken haha
jag hittade en som hetter Magnes tror jag han i butiken rekonmenderade den starkt kostar mer än realcar men det är nog bätre kvalitet?
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
magnex e bra grejor, tål att jämföras med sportsystem av mera kända namn som remus, supersprint osv.
oftast rostfria saker med mycket hög finnish på utförandet. låter läckert också.
tänkte beställa rör magnex rör från de som ersätter katten, men orkar itne med frakten. så om du kan skicka det billigare till mig upp till sthlm än vad streetperf gör så får du gärna beställa samtidigt ett sånt till mig, så överför jag pengar.
Amar wrote:magnex e bra grejor, tål att jämföras med sportsystem av mera kända namn som remus, supersprint osv.
oftast rostfria saker med mycket hög finnish på utförandet. låter läckert också.
tänkte beställa rör magnex rör från de som ersätter katten, men orkar itne med frakten. så om du kan skicka det billigare till mig upp till sthlm än vad streetperf gör så får du gärna beställa samtidigt ett sånt till mig, så överför jag pengar.
jag skall kolla på vad frakten ligger på om jag skickar privat du får ett svar under veckan
Bilar jag har haft.
Amar wrote:magnex e bra grejor, tål att jämföras med sportsystem av mera kända namn som remus, supersprint osv.
jag skall kolla på vad frakten ligger på om jag skickar privat du får ett svar under veckan
Amar wrote:frakten kostar inte mer än nån jhundring max..
jag har en jappsdämpare jag köpte av wobert som hade köpt den av ludde som hade fixat den från polen för 800kr M-Tech står det på den..
och jag lovar dig.. det låter inte trasigt låter inte dåligt. det låter perfekt!!
tillsammans med det variabla insuget på en 306:a och det gigantiska filtret låter min som ett riktigt monster.. jag ska fixa en ljudklipp åt dig lovar du ändrar uppfattning sen
hittade ett gammalt men tror inte bilen låter så nu hade ett annat som jag trodde jag visste var det va.. men hittar det inte.. kan inte spela in nytt tackvare grenrörspackningen är bortsliten men jag kan försöka fixa det i veckan om jag löser det där med grenrörspackningen
jag fundera på nästan samma fast NOOZE CARBON/STAINLESS MUFFLER 2 1/4" INLET WEIGHT 1.9KG istället...men har du köpt din mando85 eller??..men funderar på om de svårt montera slutdämparn eller??