Efter masssa massa om och men har jag ÄNTLIGEN lyckats hitta en front som ja letat så länge efter, men nu är den iaf beställd
Så ös på, positivt som negativt!

Sammy wrote:Hehe ser lite ut som denddär 206 fronten du postade i ICE Pelleser helt ok ut!
*edit*
lilla vingen
PelleW wrote:Fixade en bild nu.

BANZAI3030 wrote:Schyst! Men jag misstänker nästan att det skulle kunna bli snyggare om grillen va antingen helt eller delvis svart
PelleW wrote:BANZAI3030 wrote:Schyst! Men jag misstänker nästan att det skulle kunna bli snyggare om grillen va antingen helt eller delvis svart
Tycker jag också. Svart alunät istället för silver Aleks.

BANZAI3030 wrote:PelleW wrote:BANZAI3030 wrote:Schyst! Men jag misstänker nästan att det skulle kunna bli snyggare om grillen va antingen helt eller delvis svart
Tycker jag också. Svart alunät istället för silver Aleks.
Nu kommer Aleks säga att det passar så fint med allt annat krom, men det andra fina kromet gör sig jättebra på egen hand!
Svart nät!:D:D
Dj_Aleks wrote:Kan informera er om att det kommer vara en helsvart grill ala RS4-a med kromringar samt krom runt själva grillen..sen kommer det förövrigt inte va något nät alls utan en frontmonterad IC med svart kärna och högglanspolerade gavlar och tryckrörså ja är fullt medveten om att svart gör sig bättre..ville bara vänta tills ja hade en riktigt aggresiv front att matcha det mot..o de har ja ju nu ^^ TACK som f*n Pelle..kommer bli minst sagt grymme de där
Dj_Aleks wrote:Kan informera er om att det kommer vara en helsvart grill ala RS4-a med kromringar samt krom runt själva grillen..sen kommer det förövrigt inte va något nät alls utan en frontmonterad IC med svart kärna och högglanspolerade gavlar och tryckrörså ja är fullt medveten om att svart gör sig bättre..ville bara vänta tills ja hade en riktigt aggresiv front att matcha det mot..o de har ja ju nu ^^ TACK som f*n Pelle..kommer bli minst sagt grymme de där