Ny fin knopp. : )
Ny fin knopp. : )
Halva reapriset på Micro vid IKEA (GBG). 150 spänn var det lätt värt (orginalpris 600 kr). Hoppas bara att den passar. Är osäker på den punkten.

,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- En_Svensk_Tiger
Den såg kall, hård och besynnerlig ut
Btw, varför är alla tuffa knoppar så stora? Är det bara jag som vill ha dom i storlek som en golfboll?
Btw, varför är alla tuffa knoppar så stora? Är det bara jag som vill ha dom i storlek som en golfboll?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Det är skruvar Fnatte. Inget Danmobility här inte.
Jag tog den sista av den modellen.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Amar wrote:nu har jag också varit o köpt mig en knopp
dock så var de inte för halva reapriset i kungens kurva, men för 200kr så blev den iaf bättre än den jag hade...
Bild!
Ja du lär inte få priset för årets fotograf.
Är det också OMP eller? Passar den på din lär den väl passa på min hoppas jag.
hehe, ne inte med den vga-kameran i mobilen iaff
japp också OMP, likadana som din, fast kromad. De hade inte dinj modell i borstad alu.
jag hade en liknande knopo innan så hos mig va allt förberett, bara av med gamla o på med nya... du kommer nog behöva slita som ett djur för att få bort originalknoppen...
jag kapade loss min efter att ha tröttnat på att dra och det fortfarande inte lossnade :p
japp också OMP, likadana som din, fast kromad. De hade inte dinj modell i borstad alu.
jag hade en liknande knopo innan så hos mig va allt förberett, bara av med gamla o på med nya... du kommer nog behöva slita som ett djur för att få bort originalknoppen...
jag kapade loss min efter att ha tröttnat på att dra och det fortfarande inte lossnade :p
- BANZAI3030
SimonB wrote:jag måste ha handskar på mig för att kunna växla utan förfrysningsskador då tempen visar under 2 grader +...
Värt att tänka på för showen![]()
Vad lär vi oss av detta? Slicka aldrig på växelspaksknoppen
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Amar wrote:likadan knopp som din pelle, men mine kromad o inte borstad så som din är.. enda skillnaden de emellan annars.
Inte enda skillnaden, kolla layouten på skruvarna. Dina är mycket glesare. Min är MYCKET finare.
PelleW wrote:Amar wrote:likadan knopp som din pelle, men mine kromad o inte borstad så som din är.. enda skillnaden de emellan annars.
Inte enda skillnaden, kolla layouten på skruvarna. Dina är mycket glesare. Min är MYCKET finare.![]()
yeah yeah.. o min pappa e starkare än din....
min knopp sitter iaf redan i bilen

Amar wrote:min knopp sitter iaf redan i bilen
Damn it!
apropå knoppar...när jag bytte i räserbilen så sågade jag isär min gamla knopp ty den jäveln vägrade att lossna. Då såg jag att den satt fast med gängor OCH splines...det har jag aldrig hajjat hur f*n det går till.
btw...kromad dödskalle is the shit. klapa elak knopp.
btw...kromad dödskalle is the shit. klapa elak knopp.
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/