PelleW - Ja kontrast, kör man med svart grill blir det inte lika stor kontrast som alufärgad.
Sammy - Jo jag vet, men jag gillar den grillen bättre ändå även om jag skulle lacka en av de andra. Tror inte det skulle bli snyggt heller...
Ny grill till 206, vilken?
Jag fattar forfarande inte.
Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Jag fattar forfarande inte.Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.
Hmm det visste inte jag...
Är den inte alufärgad när jag får den då? Eller måste jag lacka den ändå?
Hur mycket kostar det? En grill borde ju dock inte vara så svår att lacka, kan man nog göra själv...
Är grön på det här än så länge
cynq wrote:PelleW wrote:Jag fattar forfarande inte.Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.
Hmm det visste inte jag...
Är den inte alufärgad när jag får den då? Eller måste jag lacka den ändå?
Hur mycket kostar det? En grill borde ju dock inte vara så svår att lacka, kan man nog göra själv...
Är grön på det här än så länge
De kommer alltid olackade (gråa), många har dock grund. Du vill nog inte lacka den om du inte gjort nåt sånt innan
9-3 AERO Maptun Steg 2