STS 600 Ett kraftfullt slutsteg från Stylingbutiken Sound STS 600 ger dig fyra kanaler med vardera 100W. Du får därmed den kraft du behöver till framsystem och bas, bara basar, dina 6x9-tummare... Information Uteffekt Max: 4x100W 4ohm. 2x300W 4ohm bryggkopplat. Uteffekt RMS: 4x50W 4ohm. 2x150W 4ohm bryggkopplat. Frekvensomfång 20Hz-40kHz. Mått 252(b)x260(l)x50(b)mm. Säkring: 2x 20Amphere Spänning: 12volt
Jag vet att det är ett budget slutsteg och jag är inte intresserad av vad ni tycker att jag ska köpa istället utan undrar bara vad ni tror om just detta?
Njä, för de pengarna får man inte mycket. 4*50w och avsäkrat till 2*20A, ungefär som MDS, jensen osv. i den prisklassen. Några tyngre saker klarar det inte av. Lagom till t.ex. ett 2-vägs framsystem eller fram+ baksystem. Någon bas hade inte jag själv drivit med det.
Christofer Soderbaum wrote:Du kan ju inte skriva att "jag skiter i vad ni tycker" o samtidigt be om en åsikt.
Värdelöst steg, jag hade sprungit utav H-vete för att slippa ta i det..kolla begagnat på blocket istället, t.ex Alpine, MTX, DLS...
Jag tror att du har läst fel, jag skrev inte att jag skiter i vad ni tycker. uatn att jag var inte intresserad av förslag på alternativ, det är en stor skillnad.
Passar nog alldeles utmärkt i en volvo 740 med ett par 6*9" are och en 12" Arizona Eagle Bas, lägg till en klase doftgranar i backspegeln så har du det optimala raggarkittet!
Prylgalen wrote:Passar nog alldeles utmärkt i en volvo 740 med ett par 6*9" are och en 12" Arizona Eagle Bas, lägg till en klase doftgranar i backspegeln så har du det optimala raggarkittet!
Glöm inte svart el-tape som ögonlock, 20år gamla fjädrar som sänkningssats, sönderborrad luftburk för det tuffa ljudet, ventilkåpa målad med falurödfärg och massor med norskt krom.
Det värsta är att mycket av det är som hämtat från en bardomvänns påhit. :/