Pyramid gör väl rätt schyssta grejor har jag för mig?
Tänk på att du kommer få betala moms (+ dyr frakt) också när du tar hem grejor. Priset blir till slut lika högt som nåt här hemma. Mitt tips är att kolla efter begagnade prylar med garanti kvar, på blocket och så.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
Mja, jag konsumerar ganska mycket utanför EU, om man ber dem kryssa i "GIFT" och sänka värdet till under $10.00 så åker man inte på tull eller moms bara ett litet tips!
Pyramid va bland det billigaste skitet man kunde hitta för ett par år sen iaf.
Du har inte funderat över att du är ganska dumsnål?
Andra gången på två veckor du lägger upp nåt jag skulle springa rakt åt andra hållet om jag såg...
Gå in i en seriös affär eller snacka med typ Snelleman här på forumet som jobbar i en butik som säljer lite billjud, inte dem jag tar på störst allvar som ljudbyggare, men de har hyffsat seriöst sortiment iaf.
Stenis har oxå nån kontakt på grejer som ska va prisvärda.
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
soms agt pyramid var värsta billighetsmärket.. typ 12 tums basar för 99kr st kommer ja ihåg hehe
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Christofer Soderbaum wrote:Pyramid va bland det billigaste skitet man kunde hitta för ett par år sen iaf.
Problemet var väl att det såldes Pyramids ökända bas med röd kant i sverige, den kunde man spela sönder med en freestyle Men om jag förstått det rätt så har Pyramid ett annat sortiment i staterna som kanske håller lite mer kvalite?
www.pyramidcaraudio.com
Att dom inte är seriösa tillverkare kan man se på dom bristfälliga spec. men sånt ser man hos 90% av bilstereotillverkarna tycker jag.
Christofer Soderbaum wrote:Pyramid va bland det billigaste skitet man kunde hitta för ett par år sen iaf.
Du har inte funderat över att du är ganska dumsnål? Andra gången på två veckor du lägger upp nåt jag skulle springa rakt åt andra hållet om jag såg...
Gå in i en seriös affär eller snacka med typ Snelleman här på forumet som jobbar i en butik som säljer lite billjud, inte dem jag tar på störst allvar som ljudbyggare, men de har hyffsat seriöst sortiment iaf. Stenis har oxå nån kontakt på grejer som ska va prisvärda.
Har man väldigt lite budget så har man, det blev inte det förra slusteget dock, det fick bli ett GAS X4 istället.
webdiddy wrote:Mja, jag konsumerar ganska mycket utanför EU, om man ber dem kryssa i "GIFT" och sänka värdet till under $10.00 så åker man inte på tull eller moms bara ett litet tips!
hjälper inte med ett fett batteri.. finns inga batterier som kan släppa ifrån sig en större mängd ström så snabt som en konding.. de batterierna som verkligen släpper lite snabbare kostar ett antal tusenlappar=)
själv kommer jag köpa en med voltmätare på.. mest för syns skull men ändå =)
Är man seriös med sitt biljud köper man en bilbatteri. Är man inte utan vill stajla för kompisarna köper man en kondning. Självklart är det en fråga om pengar också.
Christofer Soderbaum wrote:Det e ju som att säga "jag ska köra f1, kan jag va med med min 318is?" Köp hellre ett sjysst framsystem o låt det låta bra, än massa bröt i skuffen.
Kondning är det som gäller, kanske att det räknas som blingbling hos traktormaffian i Trollhättan, men ska du spela med tryck så måste du ha det...
Jag skulle behöva en konding. Poppar 2 st 12" are på bara batteri, typ biltema eller nåt. Skulle bli en aaaaaning bättre o snärtigare bas me konding. Ska dock byta ljudsystemet när jag byter bil. Vet iofs inte när det blir, hoppas inom nåt år iaf
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
daromer wrote:hjälper inte med ett fett batteri.. finns inga batterier som kan släppa ifrån sig en större mängd ström så snabt som en konding.. de batterierna som verkligen släpper lite snabbare kostar ett antal tusenlappar=)
exakt kunde inte sagt de bättre själv..
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!