Tänkte jag skulle bygga på ett huvscoop(glasfiber) snart till min 206a....undrar om det finns nån här som har några bra tips på t.ex vilka material, märke m.m som funkar bra??
eller nån som kanske har lite byggbilder m.m.
och om det e någon som inte gillar huvscoop e det lungt...ni behöver inte kommentera d i så fall....me like!
tja glasfiberspackel e ju inte helt fel om scoopet är i glasfiber. ev nita fast den i huben innan. dock inte nödvändigt
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Asshat wrote:Får man veta vilket scoop du har köpt?
Scoopet heter Cobra....finns på JF STYLING, e nog lite extremt för vissa men jag gillar det och har inte sett det på nån bil här i Sverige, finns en del i utlandet som har d.
Känns som evo och impreza scoopen e lite uttjatade..men snygga...vill köra på nåt annat
klart d kommer bilder på bilen i framtiden......och ja d e friskt vågat... men hade varit jävligt tråkigt om ingen sticker ut med nånting på sina bilar från mängden, tycker jag iaf....men men smaken e som baken och tur e det!
Dojje wrote:klart d kommer bilder på bilen i framtiden......och ja d e friskt vågat... men hade varit jävligt tråkigt om ingen sticker ut med nånting på sina bilar från mängden, tycker jag iaf....men men smaken e som baken och tur e det!
Såg att du hade samma bakljus som jag tänkte köpa... (fast jag ska ha de svarta).... vad säger länsman och beskiktningen om dem? hur hårda är de på E-märkning och allt vad de heter...?
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Såg att du hade samma bakljus som jag tänkte köpa... (fast jag ska ha de svarta).... vad säger länsman och beskiktningen om dem? hur hårda är de på E-märkning och allt vad de heter...?[/quote]
Har ingen aning faktiskt..har varken besiktat bilen eller blivit stoppad av snuten..men borde ju inte vara nogra problem...sånna baklampor blir ju allt mer vanligt på nya bilar....jag hade snackat emot en hel del om dom gnällt på dom iaf