Tja! det är så att jag i veckan är egen företagare och ska importera fälgar till volvo och bmw men då jag själv har en peugeot så tänkte jag att vi peugeot ägare också skulle kunna få lite grymma fälgar till grymma priser ....
Jag måste ha 10 köpare till varje fälg för att det ska bli någon beställning.
Priset är 4000:- inkl moms för en uppsättning 17" fälgar 4/108 7" breda.
med däck ca: 8000:- frakt ca 500:-
FÄLG 1
Fälg 2
Ev leverans bör ske i april...
Vid intresse maila till [email protected] säg vilken fälg ni är intresserade och om ni vill ha med eller utan däck.
Häv a najs däj!
Last edited by GoBiE on Mon Feb 13, 2006 21:52, edited 2 times in total.
inga sådanna? det hade ja varit grymt sugen på.. annars nr 2.
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
GoBiE wrote:daromer tyvärr inga sådana.... skulle kanske kunna fixa fram liknande om det finns intresse...
jajaja
alla 10 uppsättningar fälg måste ha samma bultcirkel annars blir det ingen beställning.. kan givetvis ta hem 18" med bara det finns intresse det e ju svårare att sälja peugeot fälgar än BMW å Volvo så det e inget jag vill ha liggandes på lager
GoBiE wrote:alla 10 uppsättningar fälg måste ha samma bultcirkel annars blir det ingen beställning.. kan givetvis ta hem 18" med bara det finns intresse det e ju svårare att sälja peugeot fälgar än BMW å Volvo så det e inget jag vill ha liggandes på lager
MVH Micke
Hehe, jag tror nästan du kan glömma tanken att du kommer få tio pers som nappar Om du sätter ut en annons i ett år eller två kanske