vi funderar även på en ren bilträff längre fram... kommer att ta det här när det är mer bestämt, tänkte detta kunde bli en förträff o börja sprida runt lite mer intresse här i Norra delen av Sverige...
finns ju några som skriver även härifrån men svårt att veta vilka o hur intresserade man är av en träff... ser flera Mi16 som går här istan men tyvärr inte mycket nyare men det kan ju vara att det inte finns någon handlare i närheten.
För att få lite mer bilar o mer människor kan det bli så att vi går ihop med en annan klubb för att bli lite fler!
men mer om detta senare!
tankar o intresse anmälningar mottages gärna som PM!!
Peugeot Sport Club
Fredri k Otterdahl
405 Mi16
Tack till Alla i klubben som hjälpt mig det sista! söker en slang
Tjena Ottis.
Visst brukar det vara rattlås rejs på någon flygplats den helgen oxå?
Har jag bara fått ihop bilen så kan det hända att jag kommer, det är ju nästgårds
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg
Toffe wrote:oooooo. f*n kommer det bilar från Sveg å:). Jag bor ju där igentligen ja...men i Östersund just nu! Vet du vad det är för bilar Ottis?
//Toffe
ÅÅåaaa..f*n va dum jag är...det lär väl vara mina kompisar som kommer ...burn där ...jag håller på att få upp några mi16 förare från dalarna också. Det lät som om jag övertygat dom ialla fall
hahaha ..jo jag skrev innan jag tänkte där .
Ja jag försöker få upp dom från dalarna. Men nu kan jag ju säga att det är crusing på kvällen å..då kom dom nog. Var är det grill fest då?
Gör det någe om det kommer någon annan bil än peugeot? Det var några andra kompisar som var sugen..men dom har ju inte än sådan under bara bil som jag
det kommer att vara många olika bilar... det är inget som PSC står för utan rent spontant
vet inte exakt vart grillningen kommer att vara men det är förmodligen i anslutning till Östersund och det skulle visst finnas nåt som kallades "yran-camping" nära Storsjön om vädret tillåter camping
Peugeot Sport Club
Fredri k Otterdahl
405 Mi16
Tack till Alla i klubben som hjälpt mig det sista! söker en slang