vill ju ha mina prylar jue
www.tuning.co.uk
- Stefan Eriksson
www.tuning.co.uk
Är det någon som handlat av dem? har det fungerat bra.... har beställt saker därifrån, fick orderbekräftelse men sedan har inget hänt, de har inte dragit några pengar och de svarar inte på mail jag skickat, mailade med dem innan jag beställde och frågade om frakt mm, fick svar snabbt då men nu är det helt dött verkar det som
Amar wrote:ska ev också beställa saker därifrån snart... måste bara ta ut bilen o provköra lite innan så att jag vet exakt vad jag ska ha..
ok men hör av dig innan du ska beställa är med sugen faktiskt men jag får se.. flyttar till STHM om 3 veckor fick jag reda på igår. inte lätt o göra lumpen hehe
- Stefan Eriksson
- Stefan Eriksson
Panzer wrote:Jag har handlat där tidigare och det är inte att rekommendera så länge man inte har en kontakt i england som de kan leverera till.
Det är en liten firma med väldigt dålig kundkontakt som synes.
Ok, där ser man. Lustigt då att de va så trevliga och svarade innan och angav fraktkostnad då, jag skrev klart och tydligt att jag bodde i Sverige.... kanske skall ringa till dem istället, det kanske är mer effektivt?
effe wrote:Panzer wrote:Jag har handlat där tidigare och det är inte att rekommendera så länge man inte har en kontakt i england som de kan leverera till.
Det är en liten firma med väldigt dålig kundkontakt som synes.
Ok, där ser man. Lustigt då att de va så trevliga och svarade innan och angav fraktkostnad då, jag skrev klart och tydligt att jag bodde i Sverige.... kanske skall ringa till dem istället, det kanske är mer effektivt?
Jo det är klart man är trevlig när man ska sälja.
Men testa att ringa, hjälper inte det så vettesjutton alltså.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
- Stefan Eriksson
effe wrote:Panzer wrote:Jo det är klart man är trevlig när man ska sälja.
jo men om de nu inte är intresserade av att skicka till sverige så kunde de väl bara sagt det istället![]()
får vänta på svar helt enkelt, kommer inget så ringer jag
brukar ta en några dagar med penga överföringen sen ska dom kolla så allt e ok .. brukar ta en jävla tid för vissa företag.
- Stefan Eriksson
- BANZAI3030
BANZAI3030 wrote:Slutet gott, allting gott...snart, förhoppnigsvis då
Slutet gott, allting gott. Snart får vi se effe i kjol.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- BANZAI3030
PelleW wrote:BANZAI3030 wrote:Slutet gott, allting gott...snart, förhoppnigsvis då
Slutet gott, allting gott. Snart får vi se effe i kjol.![]()
Hm..då slutar det ju inte gott
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
- Stefan Eriksson
effe wrote:Imorn skickas sakerna iaf så snart får du se mig i kjol Pelle![]()
Najs!
Blir det ASD-kjolar förresten?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Stefan Eriksson