Fnatte wrote:Jag kommer nog vara där i GBG då också, verkar som det nu iaf, ska sänka bil också...
Hmm, vad ska du ha för att sänka min 306:a bak? Blir det kanske för mycket jobb på en gång för dig?
Gött att du kommer ner iallafall..
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Jag har alltid rätt. Det bara är så.
Jag är handledare till min kompis som ska ta körkort.. ska lära honom älska bilar.
Äger: Flizan. Skoda Filicia
Längtar efter: Pugg 1007. tänk om man hade råd..
Lilla Bus är död. Skrotad i feburari -06
Lägg av nu va.. Håll inte på det med över forumet..
Jag tänker inte missa vårträffen iallafall.
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Mando, jag e bjuden hem till Stefan Sager det datumet på massa galenskaper då vad jag vet , så tyvärr, men man vet ju aldrig om det blir ändringar eller så. Nya huven o vingen bla SKA f*n vara på plats då iallfall.
Fnatte wrote:Jag kommer nog vara där i GBG då också, verkar som det nu iaf, ska sänka bil också...
Åker du från sthlm då eller?? Kanske kan göra en sammåkning från lkpg kanske??
Som det ser ut så kommer jag åka ner på torsdagen eller fredagen, så att jag hinner sänka bilarna, det är två. Tills nästa kommer och ber om sänkning ...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Kleverin wrote:En himmla helg att välja! Är i Örebro då. Hade det varit en jobbhelg hade man kunnat ta semester. Får väl ta semester helgen innan och åka upp till familjen då.
Snillet>> Ta med dig damen... Alltid trevligt med lite fler tjejer!
Det var också en lösning ja
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Bråkat klart med jobbet, så jag kommer med på träffen! de blev lite sura när jag tar ledigt två jobbarhelger i rad.. blir ledig 5 helger! otroligt..
ska bli kul att träffa er alla igen, var längesedan nu.
Panzer, jag tror min syrra har några av dina filmer...
Jag har alltid rätt. Det bara är så.
Jag är handledare till min kompis som ska ta körkort.. ska lära honom älska bilar.
Äger: Flizan. Skoda Filicia
Längtar efter: Pugg 1007. tänk om man hade råd..
Lilla Bus är död. Skrotad i feburari -06
Teddan! wrote:N'är blir träffen? 1 eller 2 helger efter Elmia?
GBG-träffen blir den 29-april = två veckor efter elmia. Längtar dit
Dean Martin