Peter Igelhammar wrote:Var ställer man mitas dvd/tv? Finns det nått att ställa den på så den syns?
Som sagt det vi inte tar dit själv finns inte....
Jag kan skicka med 2st stolar som PelleW kan ta dit samt TV om den ryms i hans bil oxå, men något lätt transporterbart bord har jag inte, och det verkar inte Radeon eller Pelle ha heller
Så jag vet inte hur det blir.
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Peter Igelhammar wrote:Jag o Darmer kan stämma av med projjen. Skulle det vara nått som strular så lägger vi upp det här.
Ricke , dina datahögtalare till Xboxen...
Dvd med 20" tv eller liknande med presentantionsfilmen, vad hände med den?
Jag kan ta projektorn om det skiter sig.
åker du upp på torsdan? om inte annt tänkte jag lämna den till rickard till helgen,..
ngn som har hans numer så jag kan slå han en pling då?
Jag åker troligtvis upp på torsdagkväll till Nässjö och kan köra in till Elmia och lämna projjen isåfall. Men jag vet inte än om jag ska jobba torsdagkväll, tror jag får reda på det innan helgen. Har du projjen i Växjö?
Peter Igelhammar wrote:Var ställer man mitas dvd/tv? Finns det nått att ställa den på så den syns?
Som sagt det vi inte tar dit själv finns inte.... Jag kan skicka med 2st stolar som PelleW kan ta dit samt TV om den ryms i hans bil oxå, men något lätt transporterbart bord har jag inte, och det verkar inte Radeon eller Pelle ha heller
Så jag vet inte hur det blir.
Stolar har jag inga men jag ska kolla om jag har bord.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Peter Igelhammar wrote:Jag o Darmer kan stämma av med projjen. Skulle det vara nått som strular så lägger vi upp det här.
åker du upp på torsdan? om inte annt tänkte jag lämna den till rickard till helgen,..
Jag åker troligtvis upp på torsdagkväll till Nässjö och kan köra in till Elmia och lämna projjen isåfall. Men jag vet inte än om jag ska jobba torsdagkväll, tror jag får reda på det innan helgen. Har du projjen i Växjö?
står hosflickvännen så utanför ljungby finns den.. får ta me mig den på måndan isåfall
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
står hosflickvännen så utanför ljungby finns den.. får ta me mig den på måndan isåfall
Bara att kasta in den hos mig ska upp på torsdagen.... Slå en pling 0708/351140
klew ska ta dit 4st stolar och ett bord och så skickar jag med 2st fällstolar så det även finns ifall någon fler vill sitta en stund i montern (man blir rätt slut efter en dag på mässan)
Så Rickard du slipper fundera över transport nu
klew ringer till någon av er på torsdagen så han vet vart han ska lämna dem, sedan får ni ge honom en fribiljett oxå
Medlem 357
Peter Igelhammar wrote:jo men han får väl projjen av nån
Öhh vad yrar du om så roligt tycker jag inte att det är att åka upp för utflyttningen.. inflyttningen är en sak tycker att det är förbannat roligt.. men tycker det räcker med 40 mil i påskhelgen... kan ev tänka att hjälpa till på söndagen imontern om det skulle behövas.. dock inte tidigt;)
Rickard wrote:Öhh vad yrar du om så roligt tycker jag inte att det är att åka upp för utflyttningen.. inflyttningen är en sak tycker att det är förbannat roligt.. men tycker det räcker med 40 mil i påskhelgen... kan ev tänka att hjälpa till på söndagen imontern om det skulle behövas.. dock inte tidigt;)
Bra då sätter jag upp dig sita tiden på söndag då da
Medlem 357