PelleW wrote:Jag såg inte massor med medlemmar i klubbmontern.
jag såg pelle i montern, tror han såg mig
Vi kom på att vi såg dig också. Att det var du som var Ugglas bihang.. Du måste ju våga gå fram och hälsa på de du inte hälsat på tidigare Trodde ju att du var Ugglas pojkvän eller nått.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Vi kom på att vi såg dig också. Att det var du som var Ugglas bihang.. Du måste ju våga gå fram och hälsa på de du inte hälsat på tidigare Trodde ju att du var Ugglas pojkvän eller nått.
sa ju hej iaf, du har ju så många posts så man blir lite rädd
Rash wrote:En vit 106 rallye vid i Åby. Vi vinkade på varann.. Någon klubbmedlem som kände igen min bil eller som bara visste att det var en veteran Peugeot och därför vinkade?
Kände igen både dig och bilen. Villket ställ du hade ut ur rondellen
Ahaa...var det du! Har sett en vit rallye runt den rondellen flera gånger under en vecka eller två. Undrade om det var någon i klubben.
Hade jag ställ? Bilen kränger något så in i bänken så det var nog kanske bara som det såg ut
Förresten, var det inte du som kom och handlare lite från klubb-shoppen i höstas? Med en 205:a?
Jepp, de va jag me 205.an. Bor lite längre bort mot hotellet, så de blir rätt ofta ja kör förbi där.
Då kan det ha vart dig jag såg för ett tag sen i parkeringsplatsen efter mölndalsbro?
jag kom körande med min 106 och du skrapade ruter?
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Igår såg jag ett gäng vid Stigcenter mitt på dagen cirka, som stod och petade på en svart 206:a när jag svängde in strax bredvid för att "pella på datron" (håller på å grejar med Megasquirt på bilen, lite trafikfarligt å göra på E6:an i 100 knyck...).
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
PelleW wrote:Jag såg inte massor med medlemmar i klubbmontern.
jag såg pelle i montern, tror han såg mig
sa ju hej iaf, du har ju så många posts så man blir lite rädd
Nästa gång ska du får visa Rash Twohands vad du går för
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Såg en silver 306, svängde av från ekensbergsvägen mot solnarondellen, borde vart igår ca 18:30, stylad med annan front, kjolar och en nice bakkjol, tycker mig minnas att det satt lexus-ljus bak också.