Tjo!!
Eftersom Polisen inte gillade min toning på sidorutorna på bilen så har jag fått en ombesiktning på hela bilen. Och samtidigt har avgassystemet bestämt sig att inte vara vara med längre. Så jag undrar om man köper detta
http://www.ferrita.se/default.asp?c=sho ... cat=61&id=
Är det några problem att få fast det på katten? Samt är det nått besiktningsgubbarna kan störa sig på? En fråga till! Jag har nu ett öppet luftfilter i bilen är det nått de kan störa sig på med?
Avgassystem till 206 (Ferrita)
Avgassystem till 206 (Ferrita)
Peugeot 206 gti
-
Kevin_the_boy2006
Ett Open Air filter ska dom inte störa sig på. Men det är ju så jäkla olika från person till person. Men jag har aldrig varit med om det i allafall. När jag hade min A3 så hade jag alla rutor förutom framrutan tonade. Innan besiktingen så monterade jag bort mina sidorutor i fram. Kör in i hallen och snubben ber mig hissa upp alla fönster, jag säger at jag inga sido fönster har i fram. Han började diskutera med mig varför och att det var olagligt att köra så. Då blev jag skit sur och berättade för honom att det inte finns något krav på att man måste ha fönster på bilen. Det enda fönster krav är att du måste ha en framruta. Ni skulle ha hört hur han provkörde bilen sen. Det tjöt om däcken. Ficj höra någon vecka efter att snubben hade fått sparken...
Peugeot 206Gti
Don´t drink and drive
Show No Mercy
Audi A6 Avant 1,8T 03=Såld
Saab 9-5 Vector Sportkombi 2,3T 04=Såld
Bmw 750IA 98=Såld
Peugeot 206 Gti 02 Är nu till salu.
Bmw X5 05
Audi Q7= Är så sugen på att beställa den.
Evo 6 06=Såld
Audi S4 06= Äntligen hemma.
Ford Mondeo 95=Såld
Seat Arosa 01=Såld
Audi A3 1,8T Quattro 02=Såld
Audi A6 Avant 1,8T 03=Såld
Saab 9-5 Vector Sportkombi 2,3T 04=Såld
Bmw 750IA 98=Såld
Peugeot 206 Gti 02 Är nu till salu.
Bmw X5 05
Audi Q7= Är så sugen på att beställa den.
Evo 6 06=Såld
Audi S4 06= Äntligen hemma.
Eftersom Polisen inte gillade min toning på sidorutorna på bilen så har jag fått en ombesiktning på hela bilen. Och samtidigt har avgassystemet bestämt sig att inte vara vara med längre. Så jag undrar om man köper detta
http://www.ferrita.se/default.asp?c=sho ... cat=61&id=
Är det några problem att få fast det på katten? Samt är det nått besiktningsgubbarna kan störa sig på? En fråga till! Jag har nu ett öppet luftfilter i bilen är det nått de kan störa sig på med?
Ska inte vara några problem att få fast det på katten då det är modellanpassat. Tror inte att gubbarna kommer att klaga på vargen avgassytemet ellet filtret. Klagade de inte på mina grejer så ska du nog också klara dig.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!