Saxxar vilt från inbjudan som kom till klubben.
Jag heter Robert Viklund och är en av många som anordnar onsdagsträffar på mittsverigebanan. Vi är nu inne på tredje säsongen, du kan se information här: http://www.onsdagar.se.
Lite kort information är att vi under varje onsdagskväll under sommaren anordnar miniträffar där vi har en eller fler klubbar som visar upp sig, vi har prova-på körningar på bana, 201m och offroad. Dessutom har vi olika företag som kommer och visar upp sina produkter, band som spelar på scenen och andra uppvisningar av olika slag. Vi inriktar oss till alla olika slags motorintresserade personer. Vi har allt från skotrar, via mc, bilar, lastbilar, traktorpullers. Det är en salig blandning och publiken gillar det.
Vi ser gärna att olika klubbar kommer och visar upp sig under onsdagarna, det är en bra möjlighet att ge allmänheten information om klubben samt en liten ”mini-träff” för klubbmedlemmarna.
Inbjudna klubbar kommer in gratis under förutsättning att de kommer i karavan. Eftersläntare måste vi tyvärr ta betalt av.
Därefter åker klubben ett par varv på banan efter pace-car och får ställa upp på ett utrymme mitt på området, framför vår scen. Om klubbmedlemmar sedan vill köra på bana gäller samma priser och liknande som för övrig publik.
Jag hoppas att detta kan vara någonting som kan vara av intresse för er klubb, kanske det finns någon norrlandssektion eller liknande som kan dra ihop till en miniträff under en onsdag då ni vill komma och visa upp er.
Hör av dig om du har frågor eller vill ha mer information.
Hälsningar
Robert Viklund
www.onsdagar.se
070-3030173
[email protected]
saxxar från deras hemsida..
För 201 meter och rundbana gäller samma sak.
Kom till banan 18:00. Lasta av om du har fordonet på vagn och handla en provapå-licens som också innehåller en startbiljett. Pris 100 kronor.
Ställ dig i besiktningskön med ditt fordon.
Kör.