Gick det verkligen att gunga loss den?
Min bakaxel är totalt stum. Det finns absolut ingen som helst fjädring bak.
ny 205 gti med rasad bakvagn
min satt på ena sidan. har för mig vi använde ett spett och bände tills det släppte. sen gunga vi. även om du får loss den så här kommer du behöva fixa axeln.
nik: va jag mena är att den är skoj att köra på krokiga vägar jämfört med va han titta på. på dessa snirkliga vägar så kör jag inte speciellt fort... typ 60-90... annars väntar ett kok stryk från frugan... ska ju bli pappa så man får väl växa upp antar jag. riktigt bus blir det med min 205mi16 på bana istället.
nik: va jag mena är att den är skoj att köra på krokiga vägar jämfört med va han titta på. på dessa snirkliga vägar så kör jag inte speciellt fort... typ 60-90... annars väntar ett kok stryk från frugan... ska ju bli pappa så man får väl växa upp antar jag. riktigt bus blir det med min 205mi16 på bana istället.
var medlem för längesen.
det var bättre förr.
"Där står Jan Stenbeck med sin nya röda oxpiska..."
det var bättre förr.
"Där står Jan Stenbeck med sin nya röda oxpiska..."
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

haha, man kan inte köra samma "bonnevariant" som jag gjorde med ett släp med fastrostad fjädring då ?, leta upp närmaste lastare som kan trycka rejält medåt å trycka med den tills fjädringen lossar
Brutalt, ja..., men det fungerade
Det lär ju inte hålla i längden då bakvagnen ju är kass då den sitter fast till att börja med.....
Men ändå.
Brutalt, ja..., men det fungerade
Det lär ju inte hålla i längden då bakvagnen ju är kass då den sitter fast till att börja med.....
Men ändå.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.