Hmm, den ska kopplas till en s-video eller video från en dvd? dvd´n har inte vga/dvi-kontakt? Annars tror jag det ska finnas konverter från iaf vga -> scart så det bör finnas till vga -> s-video/video med. För mycket billigare än en beg 17" datorskärm kan det knappast bli om det går att fixa på det sättet.
Den ska kopplas till video från en dvd. Den gula anslutningen . men sen finns det också s-video. den har inte vga/dvi-kontakt. bra tips . Vart tror du det bör finnas sådana konverters? tror du komplett.se har det?
Kjell.com har fast då är det hane på vga:n. Hittar bara med hane. Börjar bli osäker på om skärmen fixar sån ingång när det går på "andra" hållet.
Den är igentligen till för projektorer. Vågar inte säga för mycket nu. Annars finns där "dosor" som fixar att omvandla men de verkar gå för 700kr och uppåt så då börjar det bli lite dyrt.
Den kablen jag länkade innan går på 199kr/5m 249kr/10m på kjell men som sagt. Blev osäker på om man inte behöver någon form av "dosa".
Jo det måste ju va en hona . men jag undrar om inte kjell kan ta hem det.. om man frågar. eller så kanske dom vet vart man får tag i dom eller en annan lösning..Leta vidare är du snäll
Ptja, en liten konverter med hona i bägge sidor borde dom kunna fixa. Fast som jag sa. Jag är osäker på om skärmen fixar rgb-> direkt in utan att gå genom någon konverter innan. Fast det bör dom kunna svara på. Bara dra iväg ett mail.