Bytt styrled och nu är ratten långt ifrån centrerad.
Framvagnsinställning runt GBG
Framvagnsinställning runt GBG
Någon som vet någon seriös firma som utför framvagnsinställning runt omkring GBG? Gärna runt Kållered, mölndal.
En kille som ligger till bakom peugeot center hisigen
men jag anser att han är dålig. han försökte lura på mig att jag skulle få betala 800 kr för en framvagns instälning på grund av att peugeot 106 är en av dom svåraste bilarna att göra framvagninstälning på haha
men jag anser att han är dålig. han försökte lura på mig att jag skulle få betala 800 kr för en framvagns instälning på grund av att peugeot 106 är en av dom svåraste bilarna att göra framvagninstälning på haha
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
jag brukar göra framvagnsinställning själv. det kanske diffar på någon halv grad hit eller dit men vadfan.
annars finns det en längs mölndalsvägen som skyltar med att han fixar framvagnsinställningar. Det ligger på baksidan av det huset Kylarservice ligger i. Alltså den korsning som shell och IBS-huset ligger på. SAmma korsning som går över E6an om man ska mot Borås såkallat.
annars finns det en längs mölndalsvägen som skyltar med att han fixar framvagnsinställningar. Det ligger på baksidan av det huset Kylarservice ligger i. Alltså den korsning som shell och IBS-huset ligger på. SAmma korsning som går över E6an om man ska mot Borås såkallat.
.::Independent Variant User::.
Rosefors wrote:jag brukar göra framvagnsinställning själv. det kanske diffar på någon halv grad hit eller dit men vadfan.
Jag med.
Hitills inte blivit fel. (Så att däcken slits fel eller bilen blir tokig att köra).
Enda bilen som var knivig var den Citroen CX jag körde ett tag, den har ju den mest UNDERBARA servo som bilvärlden konstruerat, Diravi, som bl:a är helt självcentrerande.
Får man inte mittenläget rätt vid kurs rakt fram blir dom VÄLDIGT jobbiga att köra.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
snillet wrote:Rosefors wrote:jag brukar göra framvagnsinställning själv. det kanske diffar på någon halv grad hit eller dit men vadfan.
Jag med.
Hitills inte blivit fel. (Så att däcken slits fel eller bilen blir tokig att köra).
Enda bilen som var knivig var den Citroen CX jag körde ett tag, den har ju den mest UNDERBARA servo som bilvärlden konstruerat, Diravi, som bl:a är helt självcentrerande.
Får man inte mittenläget rätt vid kurs rakt fram blir dom VÄLDIGT jobbiga att köra.![]()
![]()
,tro mig.
Är ju i princip bara toe man ställer på moderna bilar, finns ju inget annat som är justerbart.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Fishy wrote:Pekka i Hildedal!!
Kanonbra snubbe!
Han é bäst..300 för 205Gti o mi16..Pratade med killarna på peugeot center.Dom sa att de skickar ner alla sina bilar till han.Han tog deras kunder förut.O har bra bänk..
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
...:PEUGEOT freedom on wheel:...
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
...:PEUGEOT freedom on wheel:...
No_speed_limit wrote:Fishy wrote:Pekka i Hildedal!!
Kanonbra snubbe!
Han é bäst..300 för 205Gti o mi16..Pratade med killarna på peugeot center.Dom sa att de skickar ner alla sina bilar till han.Han tog deras kunder förut.O har bra bänk..
Japp, har vart hos honom med.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
- Fredrik Sjöberg
Panzer wrote:No_speed_limit wrote:Fishy wrote:Pekka i Hildedal!!
Kanonbra snubbe!
Japp, har vart hos honom med.
Är han Peugeotsnubbe? Eller tar han andra märken också?
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem