Min var i bitar, men jag vill minnas att en del 205or jag sett inte har haft den. Så frågan är, behövs den verkligen!?
Värmesköld 205 gti
Värmesköld 205 gti
Det sitter en värmesköld mellan avgaset och tanken, är den egentligen nödvändig?
Min var i bitar, men jag vill minnas att en del 205or jag sett inte har haft den. Så frågan är, behövs den verkligen!?
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla 
-
B1ack_Mi16
Tror det var Blyberg som började smälta sin tank under "bänkning" med den där skölden fortfarande på plats. Jag har min kvar och skulle inte ta bort den. Det blir nog ganska varm om bilen får stå på tomgång ett tag också samt att det är en liten extra säkerhet om auspuffet skulle få sig en smäll.
EN 14497
- Stefan Eriksson
jag körde också utan, men sen gick ena gummiupphängningen till slutdämparn sönder, vilket resulterade att avgasröret lade sig emot tanken, som smällte...
Fast nu blir det "universal", ska hitta nån rostfri plåt och sätta där, den gamla satt så löst och skramlade så det slet jag bort fort som f*n.
Fast nu blir det "universal", ska hitta nån rostfri plåt och sätta där, den gamla satt så löst och skramlade så det slet jag bort fort som f*n.
Peugeot 205 -88 TIC
Peugeot 106 -97 Rallye
Peugeot 106 -97 Rallye