Tänkte koppla in en subb i men 206:a och undrar om det finns en lågnivåutgång på stereon i bilen?
Det är en orginal kasset med en 6skivors växlare i bagaget.
fråga 2
Hur tar jag ut stereon från instrumenpanelen?
Är ju bara ett litet hål i vardera sida om den... Fick inte med några verktyg för att ta ut stereon då jag köpte den.
Tjena. Jo org stereon måste tas loss med speciella "nycklar" ser ut som 2 långa stålstavar med en liten krok längst ut, har jag för mig iaf... kan ha fel.
Jag fick iaf låna dom nån minut hos Peugeot verkstaden där jag bor, uddevalla. Gick ut i bilen och lossa på den, sen var de bara att lämna tillbax o åka hem o greja. =)
Finns tyvärr ingen lågnivå utgång, men det går att lösa genom att koppla på annat sätt. Tror de va via en högtalar utgång. Lämnade in det, orka inte mecka o sen riskera förstöra nåt i min, då nya bil, kunde ju kosta mer i skador än va de tog för att koppla in o dra kablar genom bilen.
207CC 1.6T 2007
206RC- 2003 Såld
Mazda MX-5 -91 Såld
Saab 900 NG 2.0T "Viggen" Skrotad av lastbil
Ford Fiesta 1.1l ok, 1:a bil... Såld
Nu är det löst!!
var två torks skruvar i hålen, bara att skruva ut alltså!
måste bara fixa en omvandlare från högnivå till lågnivå sedan är det bara att koppla in steget!
behöver ingen omvandlare, behöver ett slutsteg som kan ta högnivå kablar, dvs en vanlig högtalarkabel från din enhet. tror dem flesta slutsteg kan ta högnivå?
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88