har orginalbandaren i min bil och saknar att köra cd-skivor.
e ju inget vidare tryck i bandaren heller, men hur står sig cd-spelaren i jämförelse? e det mer kräm i den? (har orginalhögtalare)
Är ingen audiofil så frågan e om det e värt att lägga 2200:- på ett system från typ brl eller att köpa en beg orginal cd-spelare för typ 400-500:-
Bytte min Original CD-spelare för inte så länge sedan och kan ju säga att det blev en jävla skillnad från original... Tyckte att det var halvkasst med kräm i original spelaren...
SamhaiN wrote:Bytte min Original CD-spelare för inte så länge sedan och kan ju säga att det blev en jävla skillnad från original... Tyckte att det var halvkasst med kräm i original spelaren...
SamhaiN wrote:Började byta ut dom idag mot ett infinity reference system. Men innan körde jag dom och det lät iaf bättre än med original Clarion som satt i.
SamhaiN wrote:Började byta ut dom idag mot ett infinity reference system. Men innan körde jag dom och det lät iaf bättre än med original Clarion som satt i.
gött mos, då vet jag.
sen ytterligare bättre nu då?
Hoppas på det, har inte monterat diskanter än måste modifera lite vid backspegeln.
gött mos, då vet jag.
sen ytterligare bättre nu då?
Hoppas på det, har inte monterat diskanter än måste modifera lite vid backspegeln.