Aktiv Baslåda "PRT" (BRL SUGER)
har du fått fram 14 v till den då?
//Michael Thonfors
405MI16 94 Röd {Oh yeah!}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;
ok. o jorden var ok nu då? alltså ingen spänning mellan - på steget o chassit
//Michael Thonfors
405MI16 90 Röd {R.I.P}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Testa andvända dom där kablarna som går in i steget som funkar testa byt dom till basen som inte funkar,
kanske nån som har tipsat inan?
kanske nån som har tipsat inan?
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Har nu testat att koppla in lådan genom att använda kablarna från det fungerande slutsteget istället. Det som hände då var att lådan fick ström i några sekunder sen så börja den röda protektion lapman lysa igen, dessutom tror jag att säkringen till stömkabeln gick. (eller så var det när jag råkade nudda strömkabeln med jordkabeln. 
Ägare av en <b>Peugeot 405 Mi16 - 92</b>
okay säkringen är nu bytt och jag satte en engång dit de kablar som jag vet funkar men skitlådan vill ändå inte fungera, protektion lampan funkar dock
Nu e jag trött på skiten!
har f*n ingen lust att betala BRL 500kr per på börjad timme bara för att de ska kolla på den, då kan jag f*n lika gärna köpa en ny.
Nu e jag trött på skiten!
webdiddy wrote:okay säkringen är nu bytt och jag satte en engång dit de kablar som jag vet funkar men skitlådan vill ändå inte fungera, protektion lampan funkar dock
Nu e jag trött på skiten!har f*n ingen lust att betala BRL 500kr per på börjad timme bara för att de ska kolla på den, då kan jag f*n lika gärna köpa en ny.
Det e väll otroligt dumt å köpa en ny "skitlåda" ifrån BRL när dom har sånna värdelösa garantier å inte täcker dina felkopplingar !
Testa med ett mer serviceinriktat företag som net on net eller nått så blir du nog nöjdare!
högst oväntat att man skulle få ironiska svar från er två surkartar!
Och du Prylgalen jag har inte gjort några felkopplingar, ta ett steg ner från ditt stora ego och du kanske inser att lådan förmodligen dåligt tillverkad. du verkar utgå ifrån att alla e idioter förutom du!
Om du inte har nån hjälp att komma med så håll dig borta från tråden, jag har tillräckligt med huvudvärk med att få lådan att funka utan dina och snellemans spydiga kommentarer!
Och du Prylgalen jag har inte gjort några felkopplingar, ta ett steg ner från ditt stora ego och du kanske inser att lådan förmodligen dåligt tillverkad. du verkar utgå ifrån att alla e idioter förutom du!
Om du inte har nån hjälp att komma med så håll dig borta från tråden, jag har tillräckligt med huvudvärk med att få lådan att funka utan dina och snellemans spydiga kommentarer!
webdiddy wrote:okay säkringen är nu bytt och jag satte en engång dit de kablar som jag vet funkar men skitlådan vill ändå inte fungera, protektion lampan funkar dock
Nu e jag trött på skiten!har f*n ingen lust att betala BRL 500kr per på börjad timme bara för att de ska kolla på den, då kan jag f*n lika gärna köpa en ny.
Gå upp litte i pris och köp dig en tjänt märke köp inte Gas eller Mutant
Själv köpte jag mutant efter 3 veckors spelning så brände jag den inget var felkpoplad men dom sa mitt fel så jag fick köpa nytt
lägg ut litte extra pengar och bytt ut elementet i den.
Hoppas du inte tar illa mot min komentar nu bara.vet själv att vissa kan inte låta bli och komma med dumma komentarer när man frågar om hjälp.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
- BANZAI3030
webdiddy wrote:Jag skulle gärna gå upp i pris men har man begränsad ekonomi så har man.
Men man kan vänta! Så gör jag
Edit: Obs! Inget illa menat alls!
Många köper t ex antingen det billigaste, eller tar det dyraste på avbetalning.
Jag sparar, och köper skiten sen, så får man det antagligen billigare, eller så hinner det komma nåt bättre. ^^
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
webdiddy wrote:Jag skulle gärna gå upp i pris men har man begränsad ekonomi så har man.
fins bra element för circa 1000 kr bara själva elementet
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
webdiddy wrote:Vänta kan man ju alltid göra, dock så köpte jag lådan på rea och trodde att den var okay, men tydligen var det ren skit då den gick sönder efter bara ett litet tag :-/
Man tycker att den borde hålla lite bättre trots att den bara kosta 1000kr.
Jag köpte min på Cdr kostade också 1000 kr jag fick lra mig man får det man betalar för*skit*
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Prylgalen wrote:webdiddy wrote:Just det ja.... Glömde att berätta, Jag fick en ny låda mot garantin! HA HA JAG VANN!!!!! Take that all you doubters!!!!
Så trots BRL:s dåliga service och värdelösa garanti fick du en ny skitlåda!
Det var la roligt!
Du missar en viktig poäng, om jag hade gjort den typiska svensson grejen och bara knutit näven i fickan istället för att va på dem och säga att jag ville ha en ny låda så hade jag inte fått nån. så