Vad gör styrelsen igentligen?
Vad gör styrelsen igentligen?
För ett tag sen skickade jag ett mail till wavik och bad han om mitt lösen till kontrollpanelen.
fick ett svar
Mando skrev:
hej wavik du jag har glömt mitt andänvadnamn ditt och lösen.
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=45303
finn ett fel i ditt PM
Visst jag glömde skicka med mitt medlems nr. Man kan väll svara på ett annat sätt? eller vad.
Sen när man väll skickat tillbax ett pm med ett medlems nr och tills idag inte fått nått svar. *skickade den i torsdag.*
Sen att det fins folk som vill ha hjälp med att polisanmäla en annan person som har blåst han så undersöker ni saken? När det står klart och tydligt att Viktigt meddelande: Alla IP-nummer loggas och oseriösa annonsörer polisanmäles! När han har även blåst andra. Istället att vara raps i munnen så hjälp folk istället.
fick ett svar
Mando skrev:
finn ett fel i ditt PM
Visst jag glömde skicka med mitt medlems nr. Man kan väll svara på ett annat sätt? eller vad.
Sen när man väll skickat tillbax ett pm med ett medlems nr och tills idag inte fått nått svar. *skickade den i torsdag.*
Sen att det fins folk som vill ha hjälp med att polisanmäla en annan person som har blåst han så undersöker ni saken? När det står klart och tydligt att Viktigt meddelande: Alla IP-nummer loggas och oseriösa annonsörer polisanmäles! När han har även blåst andra. Istället att vara raps i munnen så hjälp folk istället.
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Sen när vissa nya medlemar har problem och alla hoppar på han/hon får man att tänka litte med. Jag tänker inte betala in mer om detta inte åtgjärdas.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
- K.Simonsson
Kan hålla med dig till viss del, crew har varit för slappa på senare tid. Saknar den glöd och entusiasm som funnits tidigare. Men det är ju genom att framföra konstruktiv kritik saker och ting kan bli bättre, eller hur?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
K.Simonsson wrote:Jag som inte än kan mitt medlemsnr.. hur fick du reda på det mando?
Det står på styrelsen informerar dålig stil att inte nån av styrelsen komenterar detta.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
K.Simonsson wrote:Jag som inte än kan mitt medlemsnr.. hur fick du reda på det mando?
Det står i listan som är lite klurig att hitta. Men den finns
TheDagger wrote:Kan hålla med dig till viss del, crew har varit för slappa på senare tid. Saknar den glöd och entusiasm som funnits tidigare. Men det är ju genom att framföra konstruktiv kritik saker och ting kan bli bättre, eller hur?
Dagger. om man inte klagar så tror dom att det är bara fortsätta. Jag tycker att det är jäckla dålig stil inte av alla i styrelsen men utav ex wavik fins ett inlägg på skitsnack där T.p ber om hjälp och där är wavik och komenterar igen med sina sarkastiska inlägg och inte hjälper T.p
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
1183 Kristoffer Simonsson
- K.Simonsson
Mando wrote:Sen när vissa nya medlemar har problem och alla hoppar på han/hon får man att tänka litte med. Jag tänker inte betala in mer om detta inte åtgjärdas.
exempel?
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Stenis är söt wrote:Mando wrote:Sen när vissa nya medlemar har problem och alla hoppar på han/hon får man att tänka litte med. Jag tänker inte betala in mer om detta inte åtgjärdas.
exempel?
Hittar inte den just nu men det var en kille som ville bli medlem här. och han kunde inte regga sig det var nått med hans email. och alla gick på han istället för att hjälpa han. om nån hittar den lägg gjärna upp den här.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=42324 åter igen wavik där. Och detta var bara en gäst. hallå eller vad syslar styrelsen på med? hoppas att dom som håller på så inte stannar med den nya styrelsen.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Panzer wrote:Å andra sidan blev han bemött lite på det sättet som han själv hade.
Killen var inte direkt ödmjuk han heller. Det är lätt hänt att det blir så då.
du har helt rätt man blir bemött på det sättet man bemöter andra.
Men att styrelsen inte hjälper medlemar och specielt när det är betalande medlemar vi tallar om då är det mycke väre.
Jag anser att vissa gör ett jävla bra jobb. medans andra borde inte vara med i styrelsen.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Mando wrote:
Jag anser att vissa gör ett jävla bra jobb. medans andra borde inte vara med i styrelsen.
Det är lite att ta i tycker jag. Det är bättre att framföra kritiken till de som inte sköter sina uppgifter till belåtenhet så att de får en chans att bättra sig.
- ShiloSharp
- Eric Josefsson
Re: Vad gör styrelsen igentligen?
Mando wrote:Sen att det fins folk som vill ha hjälp med att polisanmäla en annan person som har blåst han så undersöker ni saken? När det står klart och tydligt att Viktigt meddelande: Alla IP-nummer loggas och oseriösa annonsörer polisanmäles! När han har även blåst andra. Istället att vara raps i munnen så hjälp folk istället.
Om någon nu ska polisanmälas så sköts detta i så stor diskretion som möjligt, även om vi litar på dom som säger att dom ska polisanmäla så kan vi inte bara slänga ut en massa "hemliga" uppgifter hur som helst. och för att vi ska kunna polisanmäla måste vi givetvis ha torrt om fötterna först. Detta gör vi nu genom att fråga de som sägs blivit lurade samt andra vi sett haft kontakt med personen i det aktuella fallet.
Jag har även haft kontakt med moderatorer i FMCS för att kolla hur dom ligger till i fallet och för att bekräfta en del uppgifter.
Så om ni tror att vi sover så är det helt fel, vi gör vad vi kan, dock kan vi givetvis inte ägna 100% av vår vakna tid till PSC, sånt här kan alltså ta en ganska bra stund för oss att kolla upp, det är inte bara tiden för oss att skriva PM det är även tiden för oss att få tillräckligt många PM besvarade för att kunna ha något att gå på.
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Mando wrote:K.Simonsson wrote:Jag som inte än kan mitt medlemsnr.. hur fick du reda på det mando?
Det står på styrelsen informerar dålig stil att inte nån av styrelsen komenterar detta.
Oj här borde jag ha varit snabbare och svara...
Jag vet att det är ett dåligt fösvar men jag sitter vid datorn nästa 7-16 varje veckodag då jag jobbar och är inne på forumet med jämna mellanrum sedan under helgerna så brukar jag knappt vara ute, då jag inte har samma tillgång till dator och internet hemifrån.
Men en medlemslista finns under "medlemskap" men som Dagger sa lite jobbig att hitta i då den står i nummerordning inte i bokstavsordning.
(Tack för hjälpen Dagger)
Resten har jag inte hunnit sätta mig in i än, men jag ser att de övriga i styrelsen har jobbat med saken under helgen
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Mita wrote:Mando wrote:K.Simonsson wrote:Jag som inte än kan mitt medlemsnr.. hur fick du reda på det mando?
Oj här borde jag ha varit snabbare och svara...
Jag vet att det är ett dåligt fösvar men jag sitter vid datorn nästa 7-16 varje veckodag då jag jobbar och är inne på forumet med jämna mellanrum sedan under helgerna så brukar jag knappt vara ute, då jag inte har samma tillgång till dator och internet hemifrån.
Men en medlemslista finns under "medlemskap" men som Dagger sa lite jobbig att hitta i då den står i nummerordning inte i bokstavsordning.
(Tack för hjälpen Dagger)
Resten har jag inte hunnit sätta mig in i än, men jag ser att de övriga i styrelsen har jobbat med saken under helgen
Jag kritiserar inte att ni tar för lång tid. Jag vet ju själv att alla som hänger här har ett annat liv som dom måste leva.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
TheDagger wrote:Mando wrote:
Det är lite att ta i tycker jag. Det är bättre att framföra kritiken till de som inte sköter sina uppgifter till belåtenhet så att de får en chans att bättra sig.
Jag har sagt flera gånger att det är wavik med sina sarkastiska inlägg.
som emailet jag skickade.
finn ett fel i ditt PM
Det var han snabb nog att skicka men när jag skickade den andra mailet. med dom rätta uppgifterna där var han inte snabb nog nä.
Bilar jag har haft.
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07