Gärna snabba svar!
gargamel wrote:faktiskt nästan säker att dem har en sån på micro, nämligen tittat på den själv innan.
http://www.micro.se/template/produkter.asp?itemid=44049
fanns med bromslampor i affären i helsingborg
En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
Luuk wrote:Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
De e för visso kanske lite dyrt för en vinge till en 205:a... men ändå..
Real_Performance wrote:Luuk wrote:Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
Jo det är ju det. Spelar ingen roll vad för bil den skulle vatt till så är det dyrt. Micro tror att dom blivit värsta styling företaget. Har redan en vinge i aluminium absolut inget fel på den passa bilen hur bra som helst men . snuten kommer klaga ihjäl sig. Orkar inte besikta bilen hela tiden då jag vill ha turbon i nån gång på året
Men hittar jag inte den vingen jag är ute efter så behåller jag den jag har eller gör en egen .
Rotten_to_the_core wrote:Real_Performance wrote:Luuk wrote:Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
Jo det är ju det. Spelar ingen roll vad för bil den skulle vatt till så är det dyrt. Micro tror att dom blivit värsta styling företaget. Har redan en vinge i aluminium absolut inget fel på den passa bilen hur bra som helst men . snuten kommer klaga ihjäl sig. Orkar inte besikta bilen hela tiden då jag vill ha turbon i nån gång på året
Men hittar jag inte den vingen jag är ute efter så behåller jag den jag har eller gör en egen .
varför skulle snuten bry sig om att du monterat en liten aluvinge på taket? så länge den inte stick ut mer än 20 cm på vardera sida och bilens bredd inte överstiger 260 cm så är det ok.
har du vassa kanter på den (vilket det oftast är) så får den inte stick ut över huvudtaget. gnälliga som f*n ang. sånt på SBP.
Real_Performance wrote:Rotten_to_the_core wrote:Real_Performance wrote:Luuk wrote:Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
varför skulle snuten bry sig om att du monterat en liten aluvinge på taket? så länge den inte stick ut mer än 20 cm på vardera sida och bilens bredd inte överstiger 260 cm så är det ok.
har du vassa kanter på den (vilket det oftast är) så får den inte stick ut över huvudtaget. gnälliga som f*n ang. sånt på SBP.
Du har ju sett min vinge tror du är godkänd är väldigt osäker på detta då dem säkert gnäll på att folk kan skada sig på den. ??
Rotten_to_the_core wrote:Real_Performance wrote:Rotten_to_the_core wrote:Real_Performance wrote:Luuk wrote:Real_Performance wrote:En bra ide. Bara att det är för dyr. Skulle aldrig ge det för en vanlig vinge. Då måste den va i kolfiber isåfall. Hade den varit biligre hade jag gått med på det.Luuk wrote:Köp micros vinge och plasta den som du vill ha den då? så får du en egen vinge
Du har ju sett min vinge tror du är godkänd är väldigt osäker på detta då dem säkert gnäll på att folk kan skada sig på den. ??
det är i så fall på besiktningen, snuten bryr sig inte om det. jag körde utan stötfångare med 2 stora jävla horn utstickandes i fronten i 3 månader och åkte på 2 flygande besiktningar, det enda de klagade på var att skylten satt i rutan.
och din vinge sticker la inte ut någonting på sidorna? möjligt att någon skulle kunna skada sig om du skulle köra på personen i fråga och denne flyger över bilen och landar på vingen