Jag såg dig!
Mötte en Grön 205gti montecarlo mi16 i täbycentrum igår... fullproppad med massor med ungdomar....
Fanns psc stickers på den iaf, någon som känner sig träffad?
Fanns psc stickers på den iaf, någon som känner sig träffad?
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
haha, såg en svart 206a på parkeringen på lillatorg idag. Har ju inte skrivit ut några Lappar så jag tog ett gammalt kvitto från biltema o skrev Adressen hit o mitt nick. Hoppas snubben såg lappen, den va ju inte så stor.
För övrigt så var den Svart, "lexus" baklampor, vitt dimmljus bak, någon större vinge... tonade rutor... reg. började på O tror jag...
För övrigt så var den Svart, "lexus" baklampor, vitt dimmljus bak, någon större vinge... tonade rutor... reg. började på O tror jag...
- Peter Igelhammar
- Crew

bra jobbat
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Någon svart Peugeot 205 vid 22:55 (060828 Måndags) som gasade på E4an mellan Huskvarna och Göteborsbacken. Gött drag du hadde

// Krister "Logan" Johansson
Proj 205 GTI 1.9 Status: Motorn går bara på 3 cylindrar
. Har en ny topp men skaknar delar.
Nytt bra ljud i bilen är installerat.
---------------------------------------------
Har du en 205a Mi16 hör av dig gärna.
Proj 205 GTI 1.9 Status: Motorn går bara på 3 cylindrar
Nytt bra ljud i bilen är installerat.
---------------------------------------------
Har du en 205a Mi16 hör av dig gärna.
MozZe wrote:haha, såg en svart 206a på parkeringen på lillatorg idag. Har ju inte skrivit ut några Lappar så jag tog ett gammalt kvitto från biltema o skrev Adressen hit o mitt nick. Hoppas snubben såg lappen, den va ju inte så stor.
O här har vi resultatet! Hanna206
Välkommen!
Såg denna knalltuffa 205 GTi för en liten stund sedan utanför Bilinvest i Umeå som är pegueotåterförsäljare.
Tyckte bilen såg rätt original ut trots bodykittet.
Tyckte bilen såg rätt original ut trots bodykittet.
Var i Sthlm ett par dagar, och första dagen sprang vi på en svart 205 med klubbmärket i framrutan. Den stod parkerad vid ett elskåp modell större, rätt upp för backen vid Mammas i Upplands-Väsby.
Har bild i frugans mobil, men hon jobbar inatt.
Har bild i frugans mobil, men hon jobbar inatt.
205 CAB CJ -89 - Smårostig and ready to be pimped...
- Peter Igelhammar
- Crew

MozZe wrote:MozZe wrote:haha, såg en svart 206a på parkeringen på lillatorg idag. Har ju inte skrivit ut några Lappar så jag tog ett gammalt kvitto från biltema o skrev Adressen hit o mitt nick. Hoppas snubben såg lappen, den va ju inte så stor.
Välkommen!
Har du prata med henne eller?
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Peter Igelhammar wrote:MozZe wrote:MozZe wrote:haha, såg en svart 206a på parkeringen på lillatorg idag. Har ju inte skrivit ut några Lappar så jag tog ett gammalt kvitto från biltema o skrev Adressen hit o mitt nick. Hoppas snubben såg lappen, den va ju inte så stor.
Välkommen!
Ja det har jag
206 GTi -01 - Såld
Toyota Supra MKIV 6spd TT -96
Högerstyrt!
Toyota Supra MKIV 6spd TT -96
Högerstyrt!
Peter Igelhammar wrote:MozZe wrote:MozZe wrote:haha, såg en svart 206a på parkeringen på lillatorg idag. Har ju inte skrivit ut några Lappar så jag tog ett gammalt kvitto från biltema o skrev Adressen hit o mitt nick. Hoppas snubben såg lappen, den va ju inte så stor.
Välkommen!
Jajamensan! Hon skickade ett mail o sa att det var hennes bil jag lappade =)
Tja, vem kan jag ha blåst förbi i förmiddags då?
En guld/bronsfärgad 206 med vingar, kjolar och "krafs", från Hisings-Kärra mot Göteborg på E6. Jag kom pinades förbi i full fart i en vit 205 cab.
En guld/bronsfärgad 206 med vingar, kjolar och "krafs", från Hisings-Kärra mot Göteborg på E6. Jag kom pinades förbi i full fart i en vit 205 cab.
Victory wrote:>> dobbe
Jo, men du kanske missuppfattade färgen eftersom du blåste förbi![]()
skoja bara.
såg inte att du skrev guld/brons färgad.
Blåste och blåste, så fort man nu kan komma upp med en 80 hästars 205 cab. Men å andra sidan körde jag fortare än bilen med alla vingar och kjolar..
Killen som körde hade välansatt skägg på sig han jag se när jag slängde ett öga på honom. Han låg i typ 85 på nittioväg, och det gjorde *host host* inte jag.