dåså e det dax ( har sagt det tusen gånger ) men nu gäller det
vill ha tips ,,
jag har målat oken röda , ska tona rutorna, letar efter snygg vinge. och ett par snygga fälgar
skickar ett par bilder på henne original men visst skiner hon
[/img]
SAAB 9-5 2,3T- ny !
andrabil saab99GL - 77
307 XT- SÅLD
206- SÅLD
Saab 900 T16- SÅLD
Fotograf
Har kollat runt efter sänkningssatser till bilen.
Jag har hittat 40/40 och 60/40 men det jag är ute efter är 50/30..
Nån som sett det någonstans eller har det på bilen?
Grejen är den att jag har 90 mm från däck till hjulhus (skärmkant) fram och 70 mm bak, skulle vilja jämna ut det så bilen ser lite mindre baktung ut. 60/40 kan bli aningen för mycket, med tanke på snö osv.
Vore tacksam för svar och tips.
Lillen wrote: vad är för lågt då? är det någon här som har fått "tillsägelse" om att bilen har vart för låg vid besiktningen?
När bilen är så låg att den inte kommer upp på lyften. Då klagar dom. Sålänge den tar sig upp utan att ta i har jag svårt att tänka mig dom säger nåt om just sänkningen i sig
Lillen wrote: vad är för lågt då? är det någon här som har fått "tillsägelse" om att bilen har vart för låg vid besiktningen?
När bilen är så låg att den inte kommer upp på lyften. Då klagar dom. Sålänge den tar sig upp utan att ta i har jag svårt att tänka mig dom säger nåt om just sänkningen i sig
De e därför man ska ha ställbart
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!