Ja, fast hos Skatteverket heter vi inte så. Däremot får man nog kalla sig "of Sweden" i icke officiella sammanhang, även om jag personligen tycker att loggan skulle bytas mot en som är "korrekt".
Man kan skriva "Sverige" eller "de la Suède" på loggan precis som idag, men det är också allt det blir. Föreningen får inte officiellt heta något som åsyftar dess nationstillhörighet, enligt svenska föreningsregler.
Ja, fast hos Skatteverket heter vi inte så. Däremot får man nog kalla sig "of Sweden" i icke officiella sammanhang, även om jag personligen tycker att loggan skulle bytas mot en som är "korrekt".
tycker pelle kan ordna ny i helgen
Jag har ett par nya klara redan.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Jag tror inte du ska gräva i det så djupt i det, dvs väck inte den björn som sover
Många märkesklubbar får inte ha märkesnamnet i sitt klubbnamn längre, men än så länge har inte Peugeot sagt något så det är väl upp till oss att visa att vi ska få ha kvar det genom att sköta oss så att Peugeot vill känna vid oss
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Jag tror inte du ska gräva i det så djupt i det, dvs väck inte den björn som sover
Många märkesklubbar får inte ha märkesnamnet i sitt klubbnamn längre, men än så länge har inte Peugeot sagt något så det är väl upp till oss att visa att vi ska få ha kvar det genom att sköta oss så att Peugeot vill känna vid oss
Vad jag fått höra för länge sedan, tror det skrevs om det på förra forumet, att det t.om. fanns papper från peugeot att "vi" fick deras godkännande att ha namnet i klubbnamnet.
Fast nu pratar vi "minne" som är runt 5år gammalt.. med allt vad det innebär i säkerhet.
Ska slå Mange en signal o kolla om det finns skriftligt. Jag har oxå hört samma grej. Vi köpte www.p-s-c.se bara för att vi hade så mkt trafik. Alla enkla adresser var tagna. PelleW har jobbat med att ta fram en ny logga o den kommer att ersätta den gamla, men i stort e det mesta sej likt. Vi heter Peugeot sport club numer bara. Jobbigt e det att säga adressen oavsett
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
405MI16 94 Röd {Oh yeah!} 405MI16 90 Röd {R.I.P} Men människor. Lär er att inte särskriva allt!http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;