Vill bara klargöra att polaren ännu inte vet om han kan följa med så inget definitivt nej ännu från honom. Vill ni ha ett svar innan lördag eller kan vi se då? det är ju inga fler i kö för att köra?
Skojade till det lite i mitt förra inlägg med vad som skulle stoppa mig till på lördag men det var faktiskt nära att jag just bröt benen på hojturen i lördags
Körde tillsammans med 100 pers i 4 grupper och den ena gruppen råkade ut för en tråkig olycka med 5 st inblandade där en tyvärr just bröt benet. (Hamnade i väldigt många tidningar men TT spred ut en felaktig text om vad som egentligen skedde)
Blev så klart lite sämre stämning men efter lunchpaus var alla sugna på att köra igen. Då vi kört ett litet tag ser jag plötsligt framför mig hur det ryker, dammar, en hoj glider på sidan, plastbitar, blinkersglas och massa annat yr omkring och en person tumlar runt på asfalten
Hann väl säga några väl valda ord i hjälmen innan jag fick stopp men mitt största bekymmer var inte framåt utan att de bakåt skulle hinna få stopp innan de brakade in i mig.
Nu gick det hyfsat bra denna gång, men hojen som gled drog med sig 2 till som for ut några meter i beteodlingen vid vägkanten. Turligt nog missade dom ett träd som kanske stod 1-2 dm brevid deras bana.
Fick en ju att fundera vad som hänt om man befunnit sig några meter/platser längre fram
Jaja, bara 5 dagar kvar så det blir till att vira in sig i bubbelplast och gå med hjälmen på tills på lördag
Vi ses då
/Eilert