f*n är det med sidan

Åsikter om forumet/hemsidan? Skriv det här isåfall.
Post Reply
vik

f*n är det med sidan

Post by vik »

har inte kunna komma åt sidan på flera dagar... sen nu kommer jag åt den delvis.... kommer bara åt vissa forum. Har inte kunnat posta inlägg. Får error -meddelanden när jag klickar på vissa forum eller "skapa nytt inlägg"

Provat massa olika webläsare, nu kör jag netscape, får se hur det går.

:evil: :? :? :?

sen måste jag nu skriva http://peugeot-sport-club.com
Skriver jag www framför så kommer jag till nån jävla adminsida. Hajjar inget. Jag har inte ändrat nåt vad jag vet... det har alltid funkat
vik

Post by vik »

Det som det talas om i de där trådarna vet jag inget om. Jag har inte haft nåt liknande. Jag får error om att "länken finnsinte på den angivna servern" nåt i den stilen. "Sidan kan inte visas" etc

Det är bara den här sidan och en sida jag måste komma åt för mina studier som inte funkar.

Jag är så fruktansvärt förbannat att det håller på att brista för mig just nu. Hela förbannade dagen har jag installerat olika webläsare och försökt lösa skiten. Det är en sak att jag inte kommer åt PSC, men att jag inte kommer åt vitala sidor för studier är värre. Hamnar efter i studierna.

Just nu är jag hos en kompis å skriver. En osande pegga står utanför som fick bekänna färg på vägen hit.

Snälla människor, hjälp mig innan jag flippar fullständigt och slår sönder allt jag äger.

Jag lyckades komma in å skriva denna tråd hemmifrån via Netscape, men det funka bara den enda gången, sen sluta det. Hata när allt är ologiskt och det är omöjligt att hitta felet.

Hur felet yttrar sig:
* jag kommer åt alla offentliga forum som inte kräver login.
* Jag kan läsa trådar i dessa forum men inte i medlemsforumen.
* Jagkan inte posta inlägg i de forum jag kommer åt
* Har jag www framför adressen hit så funkar det inte (får antingen error eller kommer till nån adminsida)

Hoppas att om jag kan åtgärda detta så kommer även studie-sidan funka.

Uppkopplingen funkar, för jag har inga problem att surfa på andra sidor, tanka eller spela.
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Har du gjort standardgrejerna som tömt cookies och sånt?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
vik

Post by vik »

Wavik the man. Tack du :)

dns flush + starta om modemet gjorde tricket. Så enkel åtgärd för att lösa detta otroligt irriterande problem.

Jag borde ha valium nära till hands. Blir tokig när små skitproblem förpestar tillvaron.
Post Reply