Nu har jag kört i en vecka med injection cleaner för o se om det märktes nån skillnad... till en början trodde jag faktist att det funka för bilen funka hur fint som helst... men nu är den värre än nånsin... dör mer eller mindre direkt när man trycker ner kopplingen i fart mitt i t.ex rondeller = tungstyrd jävel
Nu funderar jag allvarligt på o se till o byta tomgångsmotorn för annat verkar det inte vara... vad kan en sån sak kosta att fixa på verkstad? är det dyrt? eller kan man rent av fixa en sån sak själv?
jävla bilar jag kan under söka vad det kan vara . jag har varit med om detta fel en gång . men kom inte i håg var det var för fel men jag åter kommer. men det du kan göra skruva av låcket till luftfiltert ta upp filtret tita ner i burken om där är fuktigt om det är fuktigt så borra ett litet håll i luftburken under till då är där vatten i burken titta på det så hör av dig om där är intr e vatten så ska jag under söka det vidare
jävla bilar jag kan under söka vad det kan vara . jag har varit med om detta fel en gång . men kom inte i håg var det var för fel men jag åter kommer. men det du kan göra skruva av låcket till luftfiltert ta upp filtret tita ner i burken om där är fuktigt om det är fuktigt så borra ett litet håll i luftburken under till då är där vatten i burken titta på det så hör av dig om där är inte e vatten så ska jag under söka det vidare
Lövva wrote:jävla bilar jag kan under söka vad det kan vara . jag har varit med om detta fel en gång . men kom inte i håg var det var för fel men jag åter kommer. men det du kan göra skruva av låcket till luftfiltert ta upp filtret tita ner i burken om där är fuktigt om det är fuktigt så borra ett litet håll i luftburken under till då är där vatten i burken titta på det så hör av dig om där är intr e vatten så ska jag under söka det vidare