samma för mig. när jag trycker på visa senaste inlägg ibland så blir det blankt, så får jag uppdatera några gånger innan det kommer fram...samma på visa mina inlägg och visa obesvarade...
är när ny söker/uppdaterar inom ett för snävt intervall
har själv råkat ut för samma sak. vänta man 20 sek så har tiden ändrat sig och man får ett resultat
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Typ 5 isf 10 sek (tänkte på tiden efter daromers inlägg). Men sidan på min bild dyker upp ändå. Inget man inte kan leva med bara sökningen inte blir nollställd, men man får väl bråka lite?
Typ 5 isf 10 sek (tänkte på tiden efter daromers inlägg). Men sidan på min bild dyker upp ändå. Inget man inte kan leva med bara sökningen inte blir nollställd, men man får väl bråka lite?
bra, då vetja att de inte va de iallefall..
ska kolla vidare vid tilfälle, de här får heller ingen hög prio just nu
bra, då vetja att de inte va de iallefall.. ska kolla vidare vid tilfälle, de här får heller ingen hög prio just nu
Helt OK, jag tror jag vet vad du provade med, men det skulle vara intressant att veta vad det berodde på när det är löst.
trådlyft, vet inte om det bara är jag som använder länkarna: Visa senaste inlägg sedan ditt senaste besök och visa mina inlägg.
När man trycker på nån av dessa länkarna får man fram massa trådar, går man inte på en sån tråd och sen trycket bakåt blir det blank enligt första inlägget i denna tråd.
Vet att det är för korta intervaller och att det går om man väntar lite, men alla andra forum har ju inte detta problemet... Grymt störande hur som helst...
samma här.. är precis som om det finns en sökspärr.. söker man för snävt blir de inge resultat
Mafghan wrote:trådlyft, vet inte om det bara är jag som använder länkarna: Visa senaste inlägg sedan ditt senaste besök och visa mina inlägg.
När man trycker på nån av dessa länkarna får man fram massa trådar, går man inte på en sån tråd och sen trycket bakåt blir det blank enligt första inlägget i denna tråd.
Vet att det är för korta intervaller och att det går om man väntar lite, men alla andra forum har ju inte detta problemet... Grymt störande hur som helst...
Vore bra om det går att fixa...
Precis så gör jag med, men jag har börjat öppna varje länk från sökresultatet i ett nytt fönster för att slippa problemet...
Vad är anledningen till att man måste ha en begränsning på sökningen som gör att det här inte funkar?
man måste vänta 10sec mellan varje sökning och
Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök Visa dina inlägg Visa obesvarade huvudinlägg är olika varianter av sökningar.
för att inte överbelasta servern. man brukar ha så på de flesta forum.. som jag är på iallfall.. bara det att detta inte säger att det är spärrat...
wavik. du kan inte lägga till så det står att det är spärrat att man ska vänta?