Jag vill plocka emblemet i fronten...
Jag vill plocka emblemet i fronten...
...men jag har ingen idé hur jag skall lösa de fula märkena som blir kvar i huven... är det bästa att plasta igen hålet eller? är inte så haj på att plasta (har inte gjort det någon gång) men vill ha en lite mer clean front.. grillen får man ju köpa ny..men huven..är det så bra att plasta i metallhuven..håller det?
har samma funderingar
beställde ny grill samtidigt som min front eftersom jag trodde det inte va sånt där fult hål i huven. Så nu har jag bara den liggandes. Har funderat på hur man ska göra.. svetsar man är det väl lätt att huven slår sig eftersom den är så pass tunn där men är väl ändå bäst egentligen. Rätt stor chans att lacken släpper/spricker om man plastar kanske.
Huven har ändå en del stenskott så en omlackning är det värt ändå.
beställde ny grill samtidigt som min front eftersom jag trodde det inte va sånt där fult hål i huven. Så nu har jag bara den liggandes. Har funderat på hur man ska göra.. svetsar man är det väl lätt att huven slår sig eftersom den är så pass tunn där men är väl ändå bäst egentligen. Rätt stor chans att lacken släpper/spricker om man plastar kanske.
Huven har ändå en del stenskott så en omlackning är det värt ändå.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
tenna?
http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... gskill.jpg
Mazda Miata LS -00, ständigt mera godis.
Fd. Dagligbrukare, nu intermittentspammare.
Mazda Miata LS -00, ständigt mera godis.
Fd. Dagligbrukare, nu intermittentspammare.
Till carzones grill följer det iallafall med en liten bit som man fäster i "hålet".
På min bil:

På min bil:

Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj