Pug Performance (i England?) har två trimkit till 206:an. Inga turbokonverteringar här inte. De skall ge 180+ hk respektive 200+ hk. Varför gör ingen detta i Sverige? Jag vill ha!!
http://www.pug-performance.com/pug-206-tuning.htm
180 eller 200 hk i 206.
180 eller 200 hk i 206.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Ja det förstås.... Det skulle kanske ha stått. "Varför gör ingen detta i Sverige billigare?" 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Stefan_306S16
Hmm, om man lägger c:a 50' på chassi och sen ytterligare 60' på motorn... 110' på en bil som kostar strax över 100'... ja, jo - eller så köper man t.ex. en Type-R direkt
Men det är klart - det är ju ballare (om inte annat så för en själv) att ha en bil som ingen annan har!
Edit/tillägg: fast jag ska väl inte säga för mycket... har blivit idiotförklarad mer än en gång, av kollegor och vänner, för de pengar jag lägger på bil och mc...
/Stefan
Men det är klart - det är ju ballare (om inte annat så för en själv) att ha en bil som ingen annan har!
Edit/tillägg: fast jag ska väl inte säga för mycket... har blivit idiotförklarad mer än en gång, av kollegor och vänner, för de pengar jag lägger på bil och mc...
/Stefan
- Stefan_306S16