TheDagger wrote:Vad kostar PSC´s monter på Elmia? Eller vad har den kostat föregående år?
Har kostat ca 3000kr tidigare. Självklart beroende på hur mycket utrymme man vill ha. Det är ju inga hemligheter. Allt har ju redovisats på årsmötet och är något som medlemmarna har rätt att veta.
Tack Rash.
Tyckte inte heller det var några hemligheter, därför blev jag förvånad över Peters "hurså"
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
The Dagger, det e ingen hemlighet jag vet bara inte ännu, det e så att vi försöker få våra gamla monter större till " ev gästbilar" och då vet vi i dagsläget inte om det e genomförbart och vad det ska kosta. Den ansvarige kommer imorgon, då ska jag ringa. Vi vill helst ha 50% större yta. Så när vi vet, så får du veta, om det nu e så viktigt för dej. Annars redovisas kostnaden för denna på nästa årsmöte. Storleken gör ju att vi vet hur många från klubben som får plats mm.
Allså som tidigare: Ge det tid!
Peter Igelhammar wrote:Oj vad seriös tråd Vi har en diskussion i styrelsen om Elmia. Så fort vi ser att riktlinjerna blir klara kommer info upp.
Efterlyser redan: En bra ljusstark projje alt stor platttv, tex 42" Mattor, mattbitar Blommer o annat trevligt montermtrl Stolar och bord
Nåm som känner att de sitter på nått som går att använda i montern, så pma eller skriv här.
jag kan fixa stolar, dock inget bord i år eftersom det vi hade förra året pajade under sommaren...
kan även fixa sovplats åt max 4 personer, min lägenhet är ganska liten men allt går med kärlek först till kvarn...
Paxa in mig och Jeppe då för f*n! Vi är ju dina ärade gäster sedan länge! Och som alltid tar pappa med sig cognac till vännerna
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Peter Igelhammar wrote:The Dagger, det e ingen hemlighet jag vet bara inte ännu, det e så att vi försöker få våra gamla monter större till " ev gästbilar" och då vet vi i dagsläget inte om det e genomförbart och vad det ska kosta. Den ansvarige kommer imorgon, då ska jag ringa. Vi vill helst ha 50% större yta. Så när vi vet, så får du veta, om det nu e så viktigt för dej. Annars redovisas kostnaden för denna på nästa årsmöte. Storleken gör ju att vi vet hur många från klubben som får plats mm. Allså som tidigare: Ge det tid!
Men ge dig Peter, det handlar inte ett skit om klubbens ekonomi, den litar jag på att andra sköter 100% perfekt.
Det handlade bara om att en kompis i en annan klubb påstod att det kostade 6000.- för en pytteliten monter utan bil. Därför ville jag veta på ett ungefär vad den vi haft innan kostat så att jag kunde säga att det inte stämde!
Och förresten så har ju den gode Rash redan svarat på frågan
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Idag framkom det att en "klubbmonter" kostar 2500+moms i år, när jag pratat med Lasse Theander. För privatpersoner vet jag inte. Men det e billigare för klubbar.
Nu ska jag starta en anmälningstråd för er som vill ställa ut i klubbmontern i medlemsforumet.
om jag skall dit kan jag förmodligen bidra med minst en proj... vet dock inte om tidsplaneringen tillåter detta... vad är det för krav på bilarna som skall stå i montern?
lillaE
Jag kan nog bidra med en banderoll, men jag behöver lite bilder på trevliga klubb bilar för att printa på den. eller förslag på hur den kan se ut. Funderar på att ställa ut bilen om den blir klar. om det finns någon plats över?
Jönsson wrote:Ska väl helst va lite stylad eller trimmad o sticka ut lite, inte så kul me en monter me orginalbilar..
Om det är en riktigt fin originalbil så är det väl inga problem?
Iofs men är ju isåfall i princip bara vi i klubben som ser detta. På en utställning med neonfyllda japsare o muskelstinna jänkebilar så tror ja inte en liten nätt 205'a med orginalplåtisar i mint condition står ut så mycke, och mässan handlar ju lite om att få PSC att synas lite mer. Rätta mig om jag har fel?
Jönsson wrote:Ska väl helst va lite stylad eller trimmad o sticka ut lite, inte så kul me en monter me orginalbilar..
Om det är en riktigt fin originalbil så är det väl inga problem?
Iofs men är ju isåfall i princip bara vi i klubben som ser detta. På en utställning med neonfyllda japsare o muskelstinna jänkebilar så tror ja inte en liten nätt 205'a med orginalplåtisar i mint condition står ut så mycke, och mässan handlar ju lite om att få PSC att synas lite mer. Rätta mig om jag har fel?
Torlejf wrote:Kunde det inte vara en rolig grej att vi medlemmar får rösta fram en utav bilarna i montern? Och dom andra väljer styrelsen?
Mvh. David.
tycker detta låter vettigt... dock borde alla som vill få anmäla sin bil till röstningen...skulle sedan någon få förhinder är det väl bara att ta nästa på tur?
Dewens: du kan få någon bild av mig om du vill...
lillaE
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...