Corner splitters till GT
Corner splitters till GT
Hejsan jag tänkte se om det e någon som vet om det finns till 206 GT??
Jag skulle vilja ha det men hittar bara till den vanliga fronten som sitter på 206,orna
maila gärna en länk till mig om ni hittar några..
Tack på förhand,
Mvh Isberg
Jag skulle vilja ha det men hittar bara till den vanliga fronten som sitter på 206,orna
maila gärna en länk till mig om ni hittar några..
Tack på förhand,
Mvh Isberg
Det finns och de är anpassade till GT-fronten. Jag gillar de, de smälter in bra på GT.
Corner splitters...
...eller hel:

Corner splitters...
...eller hel:

,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
tack
tackar det lutar nog åt den hela isåfall den såg snyggast ut enligt mig.. men frågan e om man måste köpa den direkt från dom eller om det finns någon återförsäljare i sverige...
FCD kanske kan ta hem åt dig men det ska tydligen inte vara några problem att beställa från French Power säger de som har gjort det.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
....
då tackar jag så mycke för hjälpen och hoppas att det blir lika bra som på bilderna här..
mvh Isberg
mvh Isberg
PelleW wrote:FCD kanske kan ta hem åt dig men det ska tydligen inte vara några problem att beställa från French Power säger de som har gjort det.
Förutom att goda kunskaper i tyska är ett klart +
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Luuk wrote:PelleW wrote:FCD kanske kan ta hem åt dig men det ska tydligen inte vara några problem att beställa från French Power säger de som har gjort det.
Förutom att goda kunskaper i tyska är ett klart +
Engelska ska inte vara något problem enligt vad jag har hört. Eller?