Det går antagligen att fixa det , är avgassystemet som ska på först och byggas =).
Men vet inte hur det kommer se ut, men tror inte det kommer se så konstigt ut. Den ser i stort sett likadan ut som original, fast fetare =)
Ja, nu har ni dagen på er för intresseanmälningar och nomineringar. Att någon inte förekommer här utesluter inte att denne kan bli kontaktad av "juryn".
Det går antagligen att fixa det , är avgassystemet som ska på först och byggas =). Men vet inte hur det kommer se ut, men tror inte det kommer se så konstigt ut. Den ser i stort sett likadan ut som original, fast fetare =)
MvH
Aha, den... jag blanda ihop den med dimmas bakbumper. Ooops, my bad....
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Det går antagligen att fixa det , är avgassystemet som ska på först och byggas =). Men vet inte hur det kommer se ut, men tror inte det kommer se så konstigt ut. Den ser i stort sett likadan ut som original, fast fetare =)
MvH
Aha, den... jag blanda ihop den med dimmas bakbumper. Ooops, my bad....
Jag tycker Fredrikforss bil e det närmsta denna klubben kommer det temat...på med neon o lexusbaklysen så e den ännu närmare.
T.ex. Enoks bil är fortfarande en kul 80-talsracer, vilket inte direkt är temat bland supror o eclipser, men det kanske ni missat?
Får ju försöka visa att det finns folk inom klubben som ägnar sig åt samma inriktning som mässan gör, annars får folk helt fel bild o det kan bli negativt då...
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
Utan att låta någon som helst skugga falla över bilarna i klubben som inte faller under kategorin "neon & plastdetaljer" kan jag inte annat än hålla med Söderbaum. Är det F&F-tema så är det.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde: 306 Roland Garros 1.8 -99 406 V6 3.0 Sport -01 206 GTi -00
Christofer Soderbaum wrote:Jag tycker Fredrikforss bil e det närmsta denna klubben kommer det temat...på med neon o lexusbaklysen så e den ännu närmare.
T.ex. Enoks bil är fortfarande en kul 80-talsracer, vilket inte direkt är temat bland supror o eclipser, men det kanske ni missat?
Får ju försöka visa att det finns folk inom klubben som ägnar sig åt samma inriktning som mässan gör, annars får folk helt fel bild o det kan bli negativt då...
Mycket sanning i det du säger, dock vill jag varken ha neon eller lexuslysen, såvida ingen har lust o sponsra med det MvH
fredrik: din bil är ju klockren.. försök o låna neon av nån så blir det kanonbra.. =) finns det nån i klubben som har en snygg stereoinstallation oxå? sånt är ju alltid trevligt..
WoberT wrote:fredrik: din bil är ju klockren.. försök o låna neon av nån så blir det kanonbra.. =) finns det nån i klubben som har en snygg stereoinstallation oxå? sånt är ju alltid trevligt..
TAcK =)
Kan nog bli en ganska fin stereoinstallation bak i min tills dess med plexi, slutsteg och neon =)
MvH
Kan du inte fråga Lazos om han kan fixa silverfilmen till bilen igen? Det var riktigt coolt och det drar en massa blickar till sig. Sen får du ta och riva det innan du åker hem, annars plockar farbror blå in dig(dom hänger utanför efter mässan stängt på söndagen...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Fnatte wrote:Kan du inte fråga Lazos om han kan fixa silverfilmen till bilen igen? Det var riktigt coolt och det drar en massa blickar till sig. Sen får du ta och riva det innan du åker hem, annars plockar farbror blå in dig(dom hänger utanför efter mässan stängt på söndagen...
Ja, då åker jag fast igen i sånt fall, för jag har precis tonat om framrutorna igen, efter att ha blivit tagen.
Det företaget (Bilglasdesign.se) som gjorde "silverfilmen" sponsrar mig just nu.