Luuk wrote:Till CC:n eller? Räcker det inte med den du har?
Tänkte ev sälja av fälgar front och köpa nytt runtom, dubbla pipor har jag redan. Men är inte säker än. Har sett typ det mesta i frontväg, men tycker inte så mkt är snyggt
Nu har jag bestämt mig Postade ett kort men tog snabbt bort det, vill inte att nån snor min ide, inte sett den fronten / baken på nån bil innan. Nu är jag sugen
Sammy wrote:Nu har jag bestämt mig Postade ett kort men tog snabbt bort det, vill inte att nån snor min ide, inte sett den fronten / baken på nån bil innan. Nu är jag sugen
hehe... snyggaste kittet till CC:n är enligt min smak den som har fronten med det stora gapet. kommer inte ihåg namnet. det är nån i klubben som har det kittet på en vanlig 206. svart bil med vita "skvätt" dekor på sidorna... det kitet är ännu snyggare på CC!
Sammy wrote:Nu har jag bestämt mig Postade ett kort men tog snabbt bort det, vill inte att nån snor min ide, inte sett den fronten / baken på nån bil innan. Nu är jag sugen
hehe... snyggaste kittet till CC:n är enligt min smak den som har fronten med det stora gapet. kommer inte ihåg namnet. det är nån i klubben som har det kittet på en vanlig 206. svart bil med vita "skvätt" dekor på sidorna... det kitet är ännu snyggare på CC!
Pam-tunings kit.
Hehe det är PAM som har gjort den med kitet heter vision ;D
Den vingen är läcker!
Det är snyggt men
Saknar dimljus
Sticker ut för långt
Finns minst 1 bil i sverige som har det
Jag hittade ett jag aldrig sett förut (trodde jag sett allt) Men risken finns att det bygger ner för mycket! Ska kolla upp detta och se om det införskaffas, det vet vi inom några dagar
*edit*
såg att de sänkt priset på kitet, jävlar vad billigt!
Pam-tunings kit.
Hehe det är PAM som har gjort den med kitet heter vision ;D
Den vingen är läcker!
Det är snyggt men
Saknar dimljus Sticker ut för långt Finns minst 1 bil i sverige som har det
Jag hittade ett jag aldrig sett förut (trodde jag sett allt) Men risken finns att det bygger ner för mycket! Ska kolla upp detta och se om det införskaffas, det vet vi inom några dagar
*edit*
såg att de sänkt priset på kitet, jävlar vad billigt!
Dock ingen rea på vingen 449.0 Euros
Vision var det ja! Den baken är otroligt läcker, nästan lika läcker som frugans riktigt riktigt snygg just på CC:n!
baken är otroligt fin JA!
men fronten är gräsligt fult faktiskt..
ibehrdesign tror jag dom heter.. dom har sjukligt fina kitt till alla bilar vet inte om dom har till cc:n men till vanliga 206:an är kittet übersnyggt
Den bilen var fet! vet inte om jag gillar själva fronten dock. Deras hemsida är så jäkla oseriös, massa brudar överallt, har för mig att de har nåt spel man kan spela där man får 3d tjejer att klä av sig
Ibher gör bara fiberglas grejer, denna gången vill jag prova plast
edit
ni tycker inte baken på Vision kittet är lite "ankigt"? Sticker ut lite!
Den bilen var fet! vet inte om jag gillar själva fronten dock. Deras hemsida är så jäkla oseriös, massa brudar överallt, har för mig att de har nåt spel man kan spela där man får 3d tjejer att klä av sig
Ibher gör bara fiberglas grejer, denna gången vill jag prova plast
edit
ni tycker inte baken på Vision kittet är lite "ankigt"? Sticker ut lite!
alltså vision känns lite biffigare typ bmw stuk känns lite manligare på nått sätt
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Försökte PS a fronten på min bil i svart, gick sådär bra
Jag tycker Pelles front är snygg, och min som jag har på nu, men annars så finns det inte så många som jag gillar. Jag kör ev den lackad i grått och svart, så man ser vad allt föreställer
Det där vision var jäkligt snyggt fram och på sidorna, men bak var sådär.
Gillar att det är ganska mjukt och inte så extremt monsterliknande som många kit är idag
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.