Sammy wrote: U bastards! Ska bli grymt kul att se hur bilen blev
hehehe du ska veta vad bilen är fin och nu ska grejor börja skickas till slutlack oxå
Varför har vi inte fått se en projekttråd
Dom håller sånt hemligt sen slänger dom upp projekttråd när det är klart de är va jag tror iaf Se till att mecka nu då sammy!! vi vill se resultat innan sommarn
hehehe du ska veta vad bilen är fin och nu ska grejor börja skickas till slutlack oxå
Dom håller sånt hemligt sen slänger dom upp projekttråd när det är klart de är va jag tror iaf Se till att mecka nu då sammy!! vi vill se resultat innan sommarn
Hur ska jag kunna toppa dendär! Den är ju breddad och allt, säkert superfin, me want to see
Hur ska jag kunna toppa dendär! Den är ju breddad och allt, säkert superfin, me want to see
Om du bygger eget lr hittar nått som ingen annan sätt så blir du värst på ditt sätt Grejen är ju att man ska hitta sin egna stil och följa den..
Kan bli mycke skoj saker då jag ska förklara va jag menar i sommar sen när vi ses på nån träff
Tycker dedet kittet du hade kollat på Sammy va riktigt ful. Och hur jag än vridet å vänder på det så är det fortfarande skitfult. Men alla har ju olika smak och det kan ju se bättre ut irl.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
_________________ - 306GTi 97B - - såld
Sammy wrote:Nu har jag bestämt mig Postade ett kort men tog snabbt bort det, vill inte att nån snor min ide, inte sett den fronten / baken på nån bil innan. Nu är jag sugen
hehe... snyggaste kittet till CC:n är enligt min smak den som har fronten med det stora gapet. kommer inte ihåg namnet. det är nån i klubben som har det kittet på en vanlig 206. svart bil med vita "skvätt" dekor på sidorna... det kitet är ännu snyggare på CC!
Pam-tunings kit.
Hehe det är PAM som har gjort den med kitet heter vision ;D
Den vingen är läcker!
Det är snyggt men
Saknar dimljus Sticker ut för långt Finns minst 1 bil i sverige som har det
Jag hittade ett jag aldrig sett förut (trodde jag sett allt) Men risken finns att det bygger ner för mycket! Ska kolla upp detta och se om det införskaffas, det vet vi inom några dagar
*edit*
såg att de sänkt priset på kitet, jävlar vad billigt!
Dock ingen rea på vingen 449.0 Euros
Allt utom vingen var fräckt........vingen går fetbort direkt,....ser riktigt fjortistuning...