Lackeringshjälp!?

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
MattiasP

Lackeringshjälp!?

Post by MattiasP »

Någon som känner en bra och relativt billig lackerare i Malmö-regionen :?: . Har sökt på google och gulasidorna men hittar ingenting.
Jag ska lackare en front en bak och 2 sidokjolar.
There is no off position on the genius switch

-------------------------------------------------------

Peugeot 206 RC -04
Stora planer på g.
http://www.garaget.org/?car=13309

Medlemsnr: 1408
Flavor!

Re: Lackeringshjälp!?

Post by Flavor! »

MattiasP wrote:Någon som känner en bra och relativt billig lackerare i Malmö-regionen :?: . Har sökt på google och gulasidorna men hittar ingenting.
Jag ska lackare en front en bak och 2 sidokjolar.

e ju bara 14-15 mil till Peter Igelhammar i Halmstad.
Image
Alex
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Alex »

Jag ska träffa Peter den 10nde. Hör med honom om han kan fixa det isf kan jag ta med grejorna till dig. Förutsatt att jag får plats, jag kommer ha en hel del grejor med mig själv... 8) Passar det inte, ring antingen Henrik på Pop the Hood eller Leifs Billackering. Henrik har tydligen en grym lackerare, men jag vet inte vad det kostar. Leifs Billackering ligger i Fosie och där har jag själv fått lackat min förra grill och ögonlock till ok priser och bra jobb. Men Peter är såklart bäst :wink:
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
MattiasP

Post by MattiasP »

Alex . wrote:Jag ska träffa Peter den 10nde. Hör med honom om han kan fixa det isf kan jag ta med grejorna till dig. Förutsatt att jag får plats, jag kommer ha en hel del grejor med mig själv... 8) Passar det inte, ring antingen Henrik på Pop the Hood eller Leifs Billackering. Henrik har tydligen en grym lackerare, men jag vet inte vad det kostar. Leifs Billackering ligger i Fosie och där har jag själv fått lackat min förra grill och ögonlock till ok priser och bra jobb. Men Peter är såklart bäst :wink:

Tack för erbjudandet men jag har inte köpt sakerna än. Kollar bara upp lite så man vet när det är dags. Tack för hjälpen.
There is no off position on the genius switch

-------------------------------------------------------

Peugeot 206 RC -04
Stora planer på g.
http://www.garaget.org/?car=13309

Medlemsnr: 1408
Post Reply