Lite kluven är man allt.. Är inte riktigt hundra än, inga som kan komma med förslag på fälgar? då lite annat plast ska på bilen så får dom inte kosta för många tusingar.
Hehe okej Dom hade inte fälgarna hemma och kunde inte beställa mer nu för tillfället. Men dom som att i fler skulle komma in i mitten av April.
Inte såå länge tills dess ju
Norre wrote:Hehe okej Dom hade inte fälgarna hemma och kunde inte beställa mer nu för tillfället. Men dom som att i fler skulle komma in i mitten av April. Inte såå länge tills dess ju
Det vara bara någon dag sen jag beställde, typ i måndags.
Men du har ju OZ fälgar som är riktigt schyssta ju =)
Jag beställde mina i tisdags, han sa 3 veckors lev te mej. Men dom hade sagt mitten på april te dej? Ja dom e fina dom ja har, dock har färgen släppt lite, ev ska ja göra vid dom. Men kul o förnya sig lite ibland.... hehe
Jo dom sa runt mitten, men de är ju ca 4 veckor tills dess så. Jag vet dock inte om de är samma ET som på 306:an? Hehe jo de är ju sant Man tröttnar ju på allt hehe..
Är det någon som vet om dom här fälgarna går och beställa på ngt annat vis? Har fortfarande inte fått dom än, ringde senast idag och var måttligt glada på dom. Blev lovad och få dom för 2 veckor sen, dom skulle garanterat vara i sverige då, men icke. Nu sköt dom upp de ytterligare 3 veckor. E jävligt irriterad, värsta som finns när folk inte håller vad dom lovar. Så nån som har ngt bra tips om dom går o få tag i på annat vis är jag tacksam. Har ni andra som beställt samma fått era?
Bennie wrote:Är det någon som vet om dom här fälgarna går och beställa på ngt annat vis? Har fortfarande inte fått dom än, ringde senast idag och var måttligt glada på dom. Blev lovad och få dom för 2 veckor sen, dom skulle garanterat vara i sverige då, men icke. Nu sköt dom upp de ytterligare 3 veckor. E jävligt irriterad, värsta som finns när folk inte håller vad dom lovar. Så nån som har ngt bra tips om dom går o få tag i på annat vis är jag tacksam. Har ni andra som beställt samma fått era?
Beställde du på Molway?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!