Självklart får man försvara sig, speciellt om vi snackar livshotande situationer. Om en tjej kom imot mig med en kniv eller liknande så är det berättigat att slå. Men de situationerna uppstår inte så speciellt ofta, och en örfil ifrån en tjej berättigar inte smäll tillbaka.
Tror att ämnet är ganska uttömt vid det här laget, och stackars Runis bör få ha sin tråd ifred.
Drivknuten?
Lite offtopic kanske
En tjej gick lös på mig med en 1L ölsejdel en gång. Tyvärr var jag tvungen att feta till henne för att hon skulle ge sig. Gissa vem som blev anmäld?
Kan tala om att de gör lika ont att få ett glas i pannan av en tjej som av en kille. Jäkla tur att sånt inte händer ofta.
En tjej gick lös på mig med en 1L ölsejdel en gång. Tyvärr var jag tvungen att feta till henne för att hon skulle ge sig. Gissa vem som blev anmäld?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Lite offtopic kanske![]()
En tjej gick lös på mig med en 1L ölsejdel en gång. Tyvärr var jag tvungen att feta till henne för att hon skulle ge sig. Gissa vem som blev anmäld?Kan tala om att de gör lika ont att få ett glas i pannan av en tjej som av en kille. Jäkla tur att sånt inte händer ofta.
om det görs på "rätt" sätt kan en tjej göra lika mycket skada som en kille. Rent generellt så är tjejer svagare ju, men om dom går på en med en ölsejdel, så varför inte dra en tillbaks. Hon får ju skylla sig själv. Det är ju de som vill ha ett "jämnare" samhälle
Rodeo: ställ kvinnan på alla fyra, sätt på henne bakifrån.
Ta tag i hennes hår, luta dig fram o viska
-Din syster gillar åxå den här ställningen.
Håll dig kvar i 8 sek
Ta tag i hennes hår, luta dig fram o viska
-Din syster gillar åxå den här ställningen.
Håll dig kvar i 8 sek