Andreas Bystedt wrote:Mycket fulla raggare på parkeringen med. och varför envisas dom med att ha en megafon på taket där dom spelar söndre på sina och andra öron med dålig "underbältet" musik??
Jag måste helt enkelt blivit för gammal som stör mig på detta...
Jag håller med dig jag blir bara sur på alla raggare
Blev en snabbvisit iår. Fy f*n va tråkig själva mässan var Nästa år ska jag skärpa mig och stanna längre iallafall. Fick lite bråttom hem..
Tummen upp för Mita&Stjärnans bil Vilken skillnad mot den förra..
Stureson verkade "lite" tjockare än vanligt
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Jag håller med dig jag blir bara sur på alla raggare
På fredagen kl 10 på parkeringen såg jag flera asfulla raggare. Varför?!!
Nu har man kommit hem från Jönköping då! Rätt så kul var det, mycket folk som vanligt, montern såg bra ut o Mitas bil har blivit riktigt snygg!
Blev juh lite mat o lite förfest med några ur klubben sen oxå, kul!
Synd att vi inte fick ut o festade tillsammans efter oxå.. Men men det kommer väl fler tillfällen!
Någon som la märke till ungsfolien som koos hade byggt bilen med.... titta under den den fräcka slutstegs hållaren . där sitter ungfolien och håller kablarna.
Någon som la märke till ungsfolien som koos hade byggt bilen med.... titta under den den fräcka slutstegs hållaren . där sitter ungfolien och håller kablarna.
Japp jag såg det direkt. lite klåpaktigt gjort
205 Gti Projektet har dragit igång igen;) Ford Transit Husbil Bmw E30 320I ----> 325I skrot förklarad:/ Audi S4 2.2 Turbo Quattro -93a Såld Peugeot 205 Gti ----> Såld Mercedes w201 2.6l ----> Mercedes w201 3.2l Medlemsnummer 1445
äntligen hemma efter att ha tömt montern, tvättat bilen, tankat, lämnat tillbaka massa grejor osv... så nu väntar en veckas skolarbete att göra på några timmar samt tvättid... härligt
fulla raggare kommer alltid dit, orkar inte klaga på dom längre... ett tips för er som har möjlighet är att komma söndag eller måndag nästa år, jäääklar va mkt lugnare det var då, jämför 28000 besökare på lördagen mot 15000 på söndagen... har inga siffror på idag men var ganska lugnt då också.
klew wrote:fulla raggare kommer alltid dit, orkar inte klaga på dom längre... ett tips för er som har möjlighet är att komma söndag eller måndag nästa år, jäääklar va mkt lugnare det var då, jämför 28000 besökare på lördagen mot 15000 på söndagen... har inga siffror på idag men var ganska lugnt då också.
Jag trodde folk avsiktligt gick dit på lördagen för att det är mest folk då
Själv var jag ju där på söndagen, folkskygg som jag är
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
klew wrote:fulla raggare kommer alltid dit, orkar inte klaga på dom längre... ett tips för er som har möjlighet är att komma söndag eller måndag nästa år, jäääklar va mkt lugnare det var då, jämför 28000 besökare på lördagen mot 15000 på söndagen... har inga siffror på idag men var ganska lugnt då också.
ja och iväg var du innan jag kom vid 16 eller så såg jag dig bara inte
STORT GRATTIS MITA OCH *:nan, TREDJEPLATS I SCCA's UTMÄRKELSE!!!
ja och iväg var du innan jag kom vid 16 eller så såg jag dig bara inte
STORT GRATTIS MITA OCH *:nan, TREDJEPLATS I SCCA's UTMÄRKELSE!!!
Var nog där till 16.30 typ. Men jag stod ju inte i PSC´s monter och hängde hela tiden, min grabb är alldeles för rastlös på såna här tillställningar och ska se allt samtidigt! Men jag var inne och hälsade på Mita och Stjärnan
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.